Hij zou wel een leuke commentator zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Gaat Gerrie straks zijn afscheid aankondigen?
Gary dit wordt niksquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Anderson had beter niet zoveel energie in zijn persco kunnen steken gisteren.
Daar veegt hij iedereen opquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:21 schreef AllesKaputt het volgende:
Gerrie, heb je al eens aan de seniorentoer gedacht?
Teveel lettergrepen ditquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Dolan pakt zijn kans
Gary laat het afweten
zo drie-nul in sets
Ja, teveel lettergrepenquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:22 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Teveel lettergrepen dit
Brendan Dolan knalt
Duwt de Schot naar de uitgang
Gary vliegt niet vandaag
en price.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:22 schreef Nober het volgende:
Anderson en Smith hebben elkaar aangestoken.
Welkomquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vrienden
Ik ben weer in de EU
Van Raya kunnen we dat niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Stel u voor dat vanavond Raya en Gerrie hun afscheid aankondigen.
Vriendjequote:Op zaterdag 30 december 2023 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vrienden
Ik ben weer in de EU
Raya moet dan werken voor z'n geld, dus die gaat nog wel even doorquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Stel u voor dat vanavond Raya en Gerrie hun afscheid aankondigen.
#Nexitquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vrienden
Ik ben weer in de EU
Mijne klopte gewoon wel trouwensquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:24 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Getver, over Gary gekeken. vliegt heden niet dan maar
Edit: ook te veel
Haha, inderdaad, daar zat ik weer Gary te negerenquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijne klopte gewoon wel trouwens
Glen Durrant vs Hoganquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft er al eens iemand gewonnen in een best of 7 sets na een 3-0 achterstand op het WK?
Humphries gisteren?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft er al eens iemand gewonnen in een best of 7 sets na een 3-0 achterstand op het WK?
Is wel leuk om mee te spelen af en toe hoorquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:26 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, daar zat ik weer Gary te negeren
Het niveau in deze wedstrijd laat te wensen over, maar spannend is het welquote:
Bedankt.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:28 schreef Zorro het volgende:
Vanaf dat ik hem een virtuele trap onder zijn reet gegeven heb gaat het beter.
Jullie mogen me bedanken.
Mentaal gebroken, dit is klaar, wordt gewoon 4-2 voor Anderson.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:28 schreef fetX het volgende:
Dolan vindt de triples nu maar moeilijk.
Geen dankquote:
Dit ging allemaal volgens het plan van Andersonquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:28 schreef fetX het volgende:
Dolan vindt de triples nu maar moeilijk.
Gary is niet beter gaan spelen, Dolan wel slechter.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gary is wakker.
Volgens een user in dit topic was dit onmogelijk dat de vorm zo zou veranderen
De wedstrijd geeft geen beeld van de daadwerkelijke verhoudingen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit ging allemaal volgens het plan van Anderson
Hij laat je meespelen, geeft je het gevoel kans te hebben, en dan slaat hij toe.
zit prof djerry hier ook?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gary is wakker.
Heeft die user toevallig een chromosoom teveel?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gary is wakker.
Gary was echt tering slecht aan het spelenquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gary is niet beter gaan spelen, Dolan wel slechter.
Nu ook.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gary was echt tering slecht aan het spelen
Ik had ook gezegd dat het alleen mogelijk zou kunnen zijn als de ander een inzinking zou krijgen......quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gary is wakker.
Nog nooit appelbeignet gehad, is dat iets van boven de rivieren?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Even een appelbeignet met chilisaus gepakt.
Met chilisaus? Is dit de nieuwe oliebol met mayo?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Even een appelbeignet met chilisaus gepakt.
Dagjesvolkedquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:31 schreef Tagliano het volgende:
shreyas is weer de professor aan het spelen he
man man man
Geen idee.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog nooit appelbeignet gehad, is dat iets van boven de rivieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |