abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211843235
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 december 2023 18:01 schreef ExTec het volgende:

[..]
Mag toch wel vragen hoe hij aan de hand van die plaatjes weet te bepalen wat voor munitie het is?

Komt mij niet geloofwaardig over.
Omdat die 4e foto enorm lijkt op s300 interceptors waarmee i kvooral wou aangeven dat wss een groot deel van de schade die vooral vandaag in de middag gedaan is komt van Russiche hand.

En het mij ondenkbaar lijkt dat oekraine s300 munitie die ze zelf enorm nodig hebben gebruiken hiervoor
pi_211843240
Zieke mensen in een ziek topic, ook TS.
Wat een frustratie zit er in jullie allen. Afgelopen topic is kanslozer dan kansloos.

Oorlogmaniakken!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_211843253
Vragen ze weer om Drones? Ik kan mijn DJI Mini 2 wel sturen.. goede reden om de mini 4 dan zelf te halen.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_211843273
quote:
13s.gif Op zaterdag 30 december 2023 18:05 schreef epicbeardman het volgende:
Wat een frustratie zit er in jullie allen. Afgelopen topic is kanslozer dan kansloos.

Oorlogmaniakken!
Dan ga je toch lekker in FB klagen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 30 december 2023 @ 18:07:09 #6
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_211843285
quote:
6s.gif Op zaterdag 30 december 2023 18:03 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik sponser het redden van dieren dan weer wel vrij stevig. :P O+
Aldaar?

Dat is idd een goed doel O+

Ik maak af een toe een paar 100 over op me paypal, de verleiding om bezig te blijven is best groot.

Me voorkeur gaat uit naar doneren voor wapentuig. Maar andere goede doelen verdienen ook geld.
&lt;signature here&gt;.
pi_211843298
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 18:06 schreef MatthijsDJ het volgende:
Vragen ze weer om Drones? Ik kan mijn DJI Mini 2 wel sturen.. goede reden om de mini 4 dan zelf te halen.
Die zijn altijd welkom :P
pi_211843302
Oekraine vecht al heel lang met 1 hand op de rug( door het westen) . Werd tijd dat de Russen ook een keer proeven wat de Oekrainers dagelijks meemaken en hopelijk verandert hierdoor hun kijk op de oorlog.
pi_211843310
quote:

Oorlogmaniakken!
Dan liever Poetinpijper want Rusland brengt vrede zeker?
pi_211843311
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 december 2023 18:07 schreef ExTec het volgende:

[..]
Aldaar?
jep!
quote:
Dat is idd een goed doel O+

Ik maak af een toe een paar 100 over op me paypal, de verleiding om bezig te blijven is best groot.

Me voorkeur gaat uit naar doneren voor wapentuig. Maar andere goede doelen verdienen ook geld.
'Me' is overigens geen bezittelijk voornaamwoord. :%
  zaterdag 30 december 2023 @ 18:09:49 #11
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_211843325
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 december 2023 18:04 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Omdat die 4e foto enorm lijkt op s300 interceptors waarmee i kvooral wou aangeven dat wss een groot deel van de schade die vooral vandaag in de middag gedaan is komt van Russiche hand.

En het mij ondenkbaar lijkt dat oekraine s300 munitie die ze zelf enorm nodig hebben gebruiken hiervoor
Beide hebben S-300s ;)

Voor oekraine zijn ze nuttiger in hun ground to air rol, idd. Tenzij je voor ground to ground andere raketten hebt, ipv dat het dezelfde zijn, dat weet ik niet.
&lt;signature here&gt;.
pi_211843330
https://twitter.com/FPVDronesUa

Dit is wel een zeer betrouwbare waar je niet heel de drone hoeft te sponsoren maar alleen de munitie. En als het lukt krijg je daarna een filmpje van je drone in actie toegestuurd plus je naam er op
pi_211843336
quote:

Oorlogmaniakken!
Ik zie vooral een hoop frustratie in jouw post :7
En idd, de reeks in BNW over deze oorlog is idd kansloos :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 30 december 2023 @ 18:10:48 #14
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_211843341
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 18:08 schreef AFA2022 het volgende:
Oekraine vecht al heel lang met 1 hand op de rug( door het westen) . Werd tijd dat de Russen ook een keer proeven wat de Oekrainers dagelijks meemaken en hopelijk verandert hierdoor hun kijk op de oorlog.
Ik ben het daar mee eens.

Bring the war home.
&lt;signature here&gt;.
pi_211843344
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 december 2023 18:10 schreef skysherrif het volgende:

Dit is wel een zeer betrouwbare waar je niet heel de drone hoeft te sponsoren maar alleen de munitie. En als het lukt krijg je daarna een filmpje van je drone in actie toegestuurd plus je naam er op
Bij het zien van de prijzen van de mini 4 lijkt me dat een betere deal qua waf.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | &lt;a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://mdj-stek.nl&lt;/a&gt;
pi_211843351
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 december 2023 18:10 schreef skysherrif het volgende:

Ow tnhx! ^O^
  zaterdag 30 december 2023 @ 18:12:03 #17
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_211843366
quote:

Oorlogmaniakken!
Als het lachen de overhand heeft op irritatie, is het best een matige trol.
&lt;signature here&gt;.
pi_211843433
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 18:08 schreef AFA2022 het volgende:
Waarschijnlijk was de Belgorod Duma het doelwit, want die is slechts 150 meter verderop. Of een van de banken of andere overheidsgebouwen in een straal van 100-200 meter.
  zaterdag 30 december 2023 @ 18:16:07 #19
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_211843442
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 00:04 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Volgens het artikel is het antwoord afhankelijk aan welke gemiddelde Rus je het vraagt.
Die in Moskou hebben vast weinig last, die in God mag weten waar, vindt de hoge eierprijs een goeie reden het leger in te gaan.
De meest sfeerloze stad waar ik ooit geweest ben is moscou , wat een kille bende
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_211843471
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 18:15 schreef oheng het volgende:

[..]
Waarschijnlijk was de Belgorod Duma het doelwit, want die is slechts 150 meter verderop. Of een van de banken of andere overheidsgebouwen in een straal van 100-200 meter.
Ook wanneer dat het doel van de Oekraïense aanval was zal niemand het de Oekraïners kwalijk nemen dat er als gevolg van het mislukken van de aanval Russische burgers om het leven gekomen zijn.
pi_211843607
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2023 18:17 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Ook wanneer dat het doel van de Oekraïense aanval was zal niemand het de Oekraïners kwalijk nemen dat er als gevolg van het mislukken van de aanval Russische burgers om het leven gekomen zijn.
Er is wel een enorm verschil tussen het doelbewust (en zinloos) aanvallen van burgerdoelen, of het bewust aanvallen van op zijn minst semi-legitieme doelen.

Vooropgesteld dat rusland niet hun eigen steden weer eens per ongeluk/expres beschiet.
  zaterdag 30 december 2023 @ 18:28:06 #22
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_211843652
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 18:25 schreef oheng het volgende:
Vooropgesteld dat rusland niet hun eigen steden weer eens per ongeluk/expres beschiet.
Als oekraine zoiets doet gebruiken ze of GMLRS, of drones.

De CEP van rus spul is zo belachelijk hoog dat je bijna zeker weet dat je in urbane gebieden niet het doel maar wel wat anders raakt.
&lt;signature here&gt;.
pi_211843714
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 december 2023 18:25 schreef oheng het volgende:

[..]
Er is wel een enorm verschil tussen het doelbewust (en zinloos) aanvallen van burgerdoelen, of het bewust aanvallen van op zijn minst semi-legitieme doelen.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Oekraïne zijn weinige munitie aan Russische kerstmarkten en bushaltes gaat verspillen.

quote:
Van een regime dat enorme aantallen dienstplichtigen in "meat waves" inzet en om laat komen kun je inderdaad ook wel verwachten dat ze eigen burgers ombrengen als propagandamiddel, daar is de Russische samenleving verknipt genoeg voor.
pi_211843893
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2023 18:31 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Oekraïne zijn weinige munitie aan Russische kerstmarkten en bushaltes gaat verspillen.
Wat.
Ik zeg juist de hele tijd dat Oekraine geen burgerdoelen beschiet. -O-
[..]
quote:
Van een regime dat enorme aantallen dienstplichtigen in "meat waves" inzet en om laat komen kun je inderdaad ook wel verwachten dat ze eigen burgers ombrengen als propagandamiddel, daar is de Russische samenleving verknipt genoeg voor.
Nou, ik deed elders een tijd geleden geolocaten van beschietingen, en bijvoorbeeld in Donetsk stad kwam het weleens voor dat een flatgebouw was geraakt aan de oostzijde. Wat bezet gebied was.
  Overall beste user 2022 zaterdag 30 december 2023 @ 19:03:55 #25
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_211844444
twitter

Geen idee of ze allemaal onlangs gepakt zijn. Of wat het zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')