SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Omdat die 4e foto enorm lijkt op s300 interceptors waarmee i kvooral wou aangeven dat wss een groot deel van de schade die vooral vandaag in de middag gedaan is komt van Russiche hand.quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mag toch wel vragen hoe hij aan de hand van die plaatjes weet te bepalen wat voor munitie het is?
Komt mij niet geloofwaardig over.
Dan ga je toch lekker in FB klagen?quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:05 schreef epicbeardman het volgende:
Zieke mensen in een ziek topic, ook TS.
Wat een frustratie zit er in jullie allen. Afgelopen topic is kanslozer dan kansloos.
Oorlogmaniakken!
Aldaar?quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik sponser het redden van dieren dan weer wel vrij stevig.![]()
Die zijn altijd welkomquote:Op zaterdag 30 december 2023 18:06 schreef MatthijsDJ het volgende:
Vragen ze weer om Drones? Ik kan mijn DJI Mini 2 wel sturen.. goede reden om de mini 4 dan zelf te halen.
Dan liever Poetinpijper want Rusland brengt vrede zeker?quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:05 schreef epicbeardman het volgende:
Wat een frustratie zit er in jullie allen. Afgelopen topic is kanslozer dan kansloos.
Oorlogmaniakken!
jep!quote:
'Me' is overigens geen bezittelijk voornaamwoord.quote:Dat is idd een goed doel![]()
Ik maak af een toe een paar 100 over op me paypal, de verleiding om bezig te blijven is best groot.
Me voorkeur gaat uit naar doneren voor wapentuig. Maar andere goede doelen verdienen ook geld.
Beide hebben S-300squote:Op zaterdag 30 december 2023 18:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Omdat die 4e foto enorm lijkt op s300 interceptors waarmee i kvooral wou aangeven dat wss een groot deel van de schade die vooral vandaag in de middag gedaan is komt van Russiche hand.
En het mij ondenkbaar lijkt dat oekraine s300 munitie die ze zelf enorm nodig hebben gebruiken hiervoor
Ik zie vooral een hoop frustratie in jouw postquote:Op zaterdag 30 december 2023 18:05 schreef epicbeardman het volgende:
Oorlogmaniakken!
Ik ben het daar mee eens.quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:08 schreef AFA2022 het volgende:
Oekraine vecht al heel lang met 1 hand op de rug( door het westen) . Werd tijd dat de Russen ook een keer proeven wat de Oekrainers dagelijks meemaken en hopelijk verandert hierdoor hun kijk op de oorlog.
Bij het zien van de prijzen van de mini 4 lijkt me dat een betere deal qua waf.quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:10 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/FPVDronesUa
Dit is wel een zeer betrouwbare waar je niet heel de drone hoeft te sponsoren maar alleen de munitie. En als het lukt krijg je daarna een filmpje van je drone in actie toegestuurd plus je naam er op
Ow tnhx!quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:10 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/FPVDronesUa
Dit is wel een zeer betrouwbare waar je niet heel de drone hoeft te sponsoren maar alleen de munitie. En als het lukt krijg je daarna een filmpje van je drone in actie toegestuurd plus je naam er op
Als het lachen de overhand heeft op irritatie, is het best een matige trol.quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:05 schreef epicbeardman het volgende:
Oorlogmaniakken!
Waarschijnlijk was de Belgorod Duma het doelwit, want die is slechts 150 meter verderop. Of een van de banken of andere overheidsgebouwen in een straal van 100-200 meter.quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:08 schreef AFA2022 het volgende:
Oekraine vecht al heel lang met 1 hand op de rug( door het westen) . Werd tijd dat de Russen ook een keer proeven wat de Oekrainers dagelijks meemaken en hopelijk verandert hierdoor hun kijk op de oorlog.
De meest sfeerloze stad waar ik ooit geweest ben is moscou , wat een kille bendequote:Op zaterdag 30 december 2023 00:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Volgens het artikel is het antwoord afhankelijk aan welke gemiddelde Rus je het vraagt.
Die in Moskou hebben vast weinig last, die in God mag weten waar, vindt de hoge eierprijs een goeie reden het leger in te gaan.
Ook wanneer dat het doel van de Oekraïense aanval was zal niemand het de Oekraïners kwalijk nemen dat er als gevolg van het mislukken van de aanval Russische burgers om het leven gekomen zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:15 schreef oheng het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was de Belgorod Duma het doelwit, want die is slechts 150 meter verderop. Of een van de banken of andere overheidsgebouwen in een straal van 100-200 meter.
Er is wel een enorm verschil tussen het doelbewust (en zinloos) aanvallen van burgerdoelen, of het bewust aanvallen van op zijn minst semi-legitieme doelen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:17 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ook wanneer dat het doel van de Oekraïense aanval was zal niemand het de Oekraïners kwalijk nemen dat er als gevolg van het mislukken van de aanval Russische burgers om het leven gekomen zijn.
Als oekraine zoiets doet gebruiken ze of GMLRS, of drones.quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:25 schreef oheng het volgende:
Vooropgesteld dat rusland niet hun eigen steden weer eens per ongeluk/expres beschiet.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Oekraïne zijn weinige munitie aan Russische kerstmarkten en bushaltes gaat verspillen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:25 schreef oheng het volgende:
[..]
Er is wel een enorm verschil tussen het doelbewust (en zinloos) aanvallen van burgerdoelen, of het bewust aanvallen van op zijn minst semi-legitieme doelen.
Van een regime dat enorme aantallen dienstplichtigen in "meat waves" inzet en om laat komen kun je inderdaad ook wel verwachten dat ze eigen burgers ombrengen als propagandamiddel, daar is de Russische samenleving verknipt genoeg voor.quote:Vooropgesteld dat rusland niet hun eigen steden weer eens per ongeluk/expres beschiet.
Wat.quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:31 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Oekraïne zijn weinige munitie aan Russische kerstmarkten en bushaltes gaat verspillen.
Nou, ik deed elders een tijd geleden geolocaten van beschietingen, en bijvoorbeeld in Donetsk stad kwam het weleens voor dat een flatgebouw was geraakt aan de oostzijde. Wat bezet gebied was.quote:Van een regime dat enorme aantallen dienstplichtigen in "meat waves" inzet en om laat komen kun je inderdaad ook wel verwachten dat ze eigen burgers ombrengen als propagandamiddel, daar is de Russische samenleving verknipt genoeg voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |