Die is wel heel mooi. Zo heb ik em zelfs leren kennen toen. Was een versie gemaakt voor de BBC dacht ik met diverse bekende artiestenquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Staat in de Snob ineens een 1997 versie van dat nr. Beetje gek.
Ja klopt. Voelt wel wat dubbelop. Maar sowieso fantastische snobdagquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die is wel heel mooi. Zo heb ik em zelfs leren kennen toen. Was een versie gemaakt voor de BBC dacht ik met diverse bekende artiesten
Stond Time niet op de hardloop playlist?quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:04 schreef ok01 het volgende:
Lekker weer hardgelopen net
Ben gelukkig op tijd voor Time
Just on timequote:Op zaterdag 30 december 2023 16:04 schreef ok01 het volgende:
Lekker weer hardgelopen net
Ben gelukkig op tijd voor Time
Nee ze is just in time terugquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Stond Time niet op de hardloop playlist?
De klok staat vier overeind!quote:
Dat mag.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:06 schreef Zorro het volgende:
Time, betere gitaarsolo dan Comfortably Numb.
Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Nog bijna 2 volle kratten hierquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog liggen ja. Bewaar ik voor vanavond. Proost
Neenquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Stond Time niet op de hardloop playlist?
Ik vind het jammer dat ze hem altijd afkappenquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:06 schreef peaceman het volgende:
ik vind deze een beetje overgewaardeerd
Ik wilde eigenlijk net een dutje gaan doenquote:
Pink Floyd-klokkenquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vroeger dacht ik dat dit nr bij mijn oma was opgenomen want een van de klokken klinkt precies zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |