Ja, dan wordt het wel meer de Crazy World Of Arthur Brown.quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lekker Indiaas eten. En dan voedselvergiftiging oplopen.
Van Indiaas eten laat ik altijd van die kruidige winden die heel lang blijven hangenquote:Op zaterdag 30 december 2023 15:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lekker Indiaas eten. En dan voedselvergiftiging oplopen.
Dat is iemand anders.quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:42 schreef Isorden het volgende:
Schaamteloos nog eens deze pluggen:
[ afbeelding ]
Niet waar.quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is iemand anders.
Dat zie ik aan de UI
Taylor Swiftquote:Op zaterdag 30 december 2023 15:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hiervan mag er van mij absoluut wat af volgend jaar:
Johnny Cash
Racoon
Queen
Coldplay
Imagine Dragons
Bruce Springsteen
Blof
Bankzitters
Harry Styles
Ik leerde recent van mijn vader dat Elvis schijnbaar best wat covers had. Dacht dat allemaal zijn tekst enz was joh haha.quote:
Zo vaak staat Johnny er ook weer niet inquote:Op zaterdag 30 december 2023 15:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hiervan mag er van mij absoluut wat af volgend jaar:
Johnny Cash
Racoon
Queen
Coldplay
Imagine Dragons
Bruce Springsteen
Blof
Bankzitters
Harry Styles
Terecht.quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:42 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
Arcaninequote:Op zaterdag 30 december 2023 15:42 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
7 of 8 variaties op hetzelfde nrquote:Op zaterdag 30 december 2023 15:44 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Zo vaak staat Johnny er ook weer niet in
Eigenlijk nog steeds mn favo pokemon allertijden.quote:
Elvis heeft nog nooit een nummer geschrevenquote:Op zaterdag 30 december 2023 15:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik leerde recent van mijn vader dat Elvis schijnbaar best wat covers had. Dacht dat allemaal zijn tekst enz was joh haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |