Eens.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zie (hoor) hem liever daar dan op de oche eerlijk gezegd.
Vind ze allebei wel sympathiek eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat een negatief figuur, ik mag Clayton meer.
Ik vind Cross een beetje vervelende gast eigenlijk. Hij oogt sympathiek maar op de kleine dingetjes is ie irritant. Ook opgeven in een toernooi omdat ie er geen zin meer in heeft en aan het verliezen is enzoquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind ze allebei wel sympathiek eigenlijk.
Dat magquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Cross een beetje vervelende gast eigenlijk. Hij oogt sympathiek maar op de kleine dingetjes is ie irritant. Ook opgeven in een toernooi omdat ie er geen zin meer in heeft en aan het verliezen is enzo
De doorgaans erg sympathieke vGerwen (lol) had hier nog wel een punt over.
Zo, ben ik weerquote:
De vraag is hoe serieus je mij moet nemen aangezien ik Gurney best oké vindquote:
Ja, lastig. Want Gurney is niet sympathiekquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De vraag is hoe serieus je mij moet nemen aangezien ik Gurney best oké vind
Voor wie ga je nu de rest van de week juichen?quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar ik vond Cross vroeger wel sympathiek, daarom viel het mij ook wel een beetje tegen eigenlijk.
Je blijft voor mij altijd dezelfde Gurney.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar ik vond Cross vroeger wel sympathiek, daarom viel het mij ook wel een beetje tegen eigenlijk.
ScottGodquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor wie ga je nu de rest van de week juichen?
Geen uitgesproken voorkeur. De overgebleven favorieten verdienen het op basis van hun jaar wel, de outsiders vind ik op een bepaalde manier allemaal wel leuk. Ik kan ook prima leven met een nieuwe wereldtitel voor het groene monster bijvoorbeeld. Raybar is een gigantische debiel maar het zou wel lachen zijn, etcquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor wie ga je nu de rest van de week juichen?
Natuurlijk. Warm bad.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mag ik mee op deze bandwagon?
Nou nou nouquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Raybar is een gigantische debiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |