Rondje 95 op pebble beach.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:18 schreef fetX het volgende:
Hopelijk vliegt Chisnall er de volgende ronde uit.
Flinke keelontsteking te pakken. Sta nu al even droog helaas, ben er goed klaar meequote:Op zaterdag 30 december 2023 16:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij hebt geen test nodig, uitslag is wel duidelijk
Rot zelf op gekquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:18 schreef De_Kraam het volgende:
JAAAAAA
@:gurneyisbestoke nooit meer komen.
Nieuwlaat is een Pietje qua statistieken met dat hij het verhaal en de statistieken een beetje draait op basis van wat hem uitkomtquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bij Viaplay hebben ze het WK-trackrecord van Chisnall voor geen meter bestudeerd, hé?
Een beetje volger weet dat hij niet zomaar verliest op het WK. Daarvoor hebben tegenstanders altijd iets extra's nodig.
Hij heeft maar 3x echt gefaald en verloren van John Henderson, Jamie Lewis, en Alan Soutar.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bij Viaplay hebben ze het WK-trackrecord van Chisnall voor geen meter bestudeerd, hé?
Een beetje volger weet dat hij niet zomaar verliest op het WK. Daarvoor hebben tegenstanders altijd iets extra's nodig.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rot zelf op gek
Met je proletenUI
Hier sluit ik me dan toch maar bij aan.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:29 schreef BB-King het volgende:
Voor het toernooi leuker als Cross doorgaat.
Clayton is het net niet.
Dat is Daryl Gurney die vorig jaar een matig jaar had natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij heeft maar 3x echt gefaald en verloren van John Henderson, Jamie Lewis, en Alan Soutar.
Voor de rest altijd tegen echt goede darters onderuit gegaan.
Ik vind dat een negatief figuur, ik mag Clayton meer.quote:
Zie (hoor) hem liever daar dan op de oche eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:32 schreef Zipportal het volgende:
Glen Durrant stront in het commentaarhokje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |