Bestond nog niet toen ik ze zag.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:26 schreef Isorden het volgende:
Vorig jaar live gezien dit
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Rammstein setlists
Hij is wel leuk maar hoeft echt niet zo hoog van mij.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
concertje in groningen gedaan met veel ophef
ziehier... ophef, esf hooligans waren er bijquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ze dit jaar gezien in Groningen
quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:27 schreef PippenScottie het volgende:
Impopulaire mening incoming
Er staat veel te veel Rammstein in de lijst en het staat veel te hoog.
Rammstein is kitsch en muzikaal prut. Songfestivalmuziek voor mensen die zich te stoer vinden voor songfestivalmuziek
https://www.voetbalprimeu(...)-gesolliciteerd.htmlquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja Kaj Ramsteijn moet ook best vaak nog
Wij hadden die kaarten al ruim 2 jaar opzak....quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ze dit jaar gezien in Groningen
Niet geheel onwaarquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:27 schreef PippenScottie het volgende:
Rammstein is kitsch en muzikaal prut. Songfestivalmuziek voor mensen die zich te stoer vinden voor songfestivalmuziek
Behalve dat het wel wat minder mag, totaal niet mee eens. Het zit muzikaal hartstikke goed inelkaar en al helemaal beter dan minstens 75% van alle zooi dat er in staat.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:27 schreef PippenScottie het volgende:
Heb ik wel iets van meegekregen ja.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
concertje in groningen gedaan met veel ophef
Geen Pan Dushi meer voor jou…quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:27 schreef PippenScottie het volgende:
Deels eensquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben d'r ien van Steltenpoôl en ik kom uit De Streekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Mijn moeder had vorig jaar bijna de kaarten bij oud papier gedaanquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wij hadden die kaarten al ruim 2 jaar opzak....
Zou eigenlijk Juni 2020 zijn...
CORONA'D
Een grote show is het wel ja.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wens jou veel suus en freek toe aankomend jaarquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:27 schreef PippenScottie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |