Zou daar geen probleem mee hebben, behalve als iemand die aan een riool/in een mortuarium heeft gewerkt en nog 'vochtige' werkkleren aan heeft. Biologische agentia zoveel mogelijk weren uit de supermarkt.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:55 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Als je op kantoor werkt heb je vaak gewoon nette kleding aan dus dan maakt het niet uit.
Dus eigenlijk ook meer toegepast op bedrijfskleding van werkvolk dus.
Ik ben benieuwd of jullie er moeite mee hebben om zelf in een overal met verfvlekken en werklaarzen door de supermarkt te lopen of iemand anders dit te zien doen.
Ik ken iemand die zich eerst koste wat kost thuis gaat douchen en omkleden om desnoods nog maar met speling van een half uurtje net door de kerstdrukte te gaan winkelen.
Ook als de winkel op de route naar huis ligt en hij dus de route weer terug moet en zelfs al is het maar voor een postzegel of een pakje boter.
Ik had het hier laatst met hem over omdat hij zag dat ik een lege boodschappentas bij me had zodat ik na het werk gelijk door kon. en hij heeft zoiets van "vind jij het normaal dan om zo door een winkel te gaan lopen?"
Ik moet zeggen dat het mij geen zak boeit,ik doe het zelf geregeld (hetgeen hem scheen te verwonderen) en ik zie het ook vaker van anderen.
Een uitzondering zou voor mij wel zijn als je naar extreem riool of chemische middelen zou stinken of baggersporen achterlaat maar voor de rest kan ik er echt niet mee zitten.
Heel vroeger ook wel 'gore' kleding aangehad op weg naar huis en dan snel nog wat te eten halen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zou daar geen probleem mee hebben, behalve als iemand die aan een riool/in een mortuarium heeft gewerkt en nog 'vochtige' werkkleren aan heeft. Biologische agentia zoveel mogelijk weren uit de supermarkt.
Ieder moet zijn boodschappen halen toch?
Zou ik nooit tegen je maken.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:08 schreef Pinuts het volgende:
'Vieze' werkkleding (mits niet afgeeft of abnormaal stinkt) zou ik niet zo veel moeite mee hebben. Zelf werk ik in uniform (defensie) en ga eigenlijk nooit in uniform naar de supermarkt omdat ik toch merk dat ik met regelmaat opmerkingen krijg, aangestaard wordt of gejudged als ik bijv. iets ongezonds koop. Voor politieagenten waarschijnlijk hetzelfde.
Zo is dat, ieder heeft zijn eigen winkel moment.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:11 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Heel vroeger ook wel 'gore' kleding aangehad op weg naar huis en dan snel nog wat te eten halen.
Nu is mijn werkkleding vrij netjes, toen niet zo. Wel lekker veel plaats in de bus toendertijd na varkens, koeien e.d verzorgen😋
Ja sorry, ik snakte ook naar een douche, maar moest toch ook eten halen.
niet werkkleding (denk ik) maar meer hobby matig gerelateerd: Ik stond vandaag in de appie achter een meid met paardrijkleding aan, een grote meur van zo'n knol kroop mijn neusvleugels in, gatverdamme.quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:08 schreef Pinuts het volgende:
'Vieze' werkkleding (mits niet afgeeft of abnormaal stinkt) zou ik niet zo veel moeite mee hebben. Zelf werk ik in uniform (defensie) en ga eigenlijk nooit in uniform naar de supermarkt omdat ik toch merk dat ik met regelmaat opmerkingen krijg, aangestaard wordt of gejudged als ik bijv. iets ongezonds koop. Voor politieagenten waarschijnlijk hetzelfde.
Nou ja dat dus. Hobbymatig loop ik er soms ook niet al te netjes bij (modder, verf etc), maar kom op, mensen werkenquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:48 schreef marc0871 het volgende:
Ja kom. Ik ga me niet schamen omdat ik eruit zie alsof ik hard gewerkt heb.
Geen telefoonnummers in je handen gedrukt?quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:08 schreef Pinuts het volgende:
Nah, als ik na watersport ga shoppen dan kleed ik me wel om op de club. Ga ik direct naar huis dan kleed ik me daar pas om. Nee, het boeit me nauwelijks hoe ik er uit zie maar er zijn grenzen vind ik.quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:03 schreef Tijn het volgende:
Je gaat je toch niet speciaal omkleden voor de supermarkt joh.
Ik zie regelmatig politieagenten bij mij in de winkel en ik heb eigenlijk nog nooit erop gelet wat ze pakten want het boeit me niet. Waarom zouden politieagenten niet iets ongezonds mogen?quote:Op zaterdag 30 december 2023 12:08 schreef Pinuts het volgende:
Als er eentje met een doos donuts naar buiten zou lopen, zou dat mij wel opvallen denk ikquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig politieagenten bij mij in de winkel en ik heb eigenlijk nog nooit erop gelet wat ze pakten want het boeit me niet. Waarom zouden politieagenten niet iets ongezonds mogen?
Waarom?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:24 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Als er eentje met een doos donuts naar buiten zou lopen, zou dat mij wel opvallen denk ik
Omdat dat net zoiets is als een konijn met worteltjes de supermarkt uit zien lopen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |