Dat kan ook handsfree he.quote:Op zaterdag 30 december 2023 10:55 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Nee, want je mag niet rijden met een telefoon in je hand.
Wat ook vreemd is dat deze lui gewoon hun gang mogen gaan.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:17 schreef Claudia_x het volgende:
Wat verschrikkelijk triest dat een ziekenhuis moet waarschuwen voor slechtere bereikbaarheid vanwege een wegblokkade. We zouden erop moeten kunnen vertrouwen dat de overheid belangrijke verkeersaders vrijhoudt.
Ze kunnen zo te zien vrij eenvoudig worden begeleid naar de aangewezen demonstratielocatie.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:23 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Mochten die idioten de boel gaan blokkeren, dan heeft Amsterdam gelukkig een burgemeester die dit tuig ongetwijfeld kei- en keihard aan zal pakken.....
Mag hopen dat ze in dat geval van het viaduct afgeknuppeld wordenquote:Op zaterdag 30 december 2023 11:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze kunnen zo te zien vrij eenvoudig worden begeleid naar de aangewezen demonstratielocatie.
Op de a12 wel gedaanquote:Op zaterdag 30 december 2023 10:58 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Maar zelf doe je nooit mee?
Beetje jammer/Starhopper dit.
Nog witter dan een kudde corona wappies.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
nou daar heb je de hele groep hoor.
[ afbeelding ]
Maar als men veel geld ter beschikking heeft, dan krijgt men wel gelijk en wordt er gedaan wat je wil, ook al is hetgeen je wil realiseren schadelijk voor de gezondheid van mensen Tot zover de zogenaamde democratie.quote:Op zaterdag 30 december 2023 10:39 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Het nadeel van democratie is dat je niet altijd je zin krijgt.
Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voor we een burgerwacht krijgen die daar werk van gaat maken.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:38 schreef FireFox1 het volgende:
Ik woon er redelijk vlakbij. Heb de behoefte om daar naar toe te rijden en paar van die gasten weg te trappen.
In Den Haag was het al voorgekomen dat een grote groep tegendemonstranten bij de A12-gekkies probeerde te komen. De politie gaf het dringende advies aan de A12-gekkies om te vertrekken, voor de eigen veiligheid.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:38 schreef FireFox1 het volgende:
Ik woon er redelijk vlakbij. Heb de behoefte om daar naar toe te rijden en paar van die gasten weg te trappen.
Geweldsfantasieën beste fantasieën.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:38 schreef FireFox1 het volgende:
arme bestuurder die iemand maar zou aanrijden..quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:41 schreef Paul het volgende:
oh ze gaan toch wel de snelweg op![]()
[ twitter ]
Fokkers die stoer doenquote:Op zaterdag 30 december 2023 11:38 schreef FireFox1 het volgende:
Kijk maar uit, dan is de politie er spontaan wel.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:38 schreef FireFox1 het volgende:
Het is wel weer een bonte verzameling van kleuren zeg.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:41 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
Hoe ronduit dom en asociaal.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:41 schreef Paul het volgende:
[ twitter ]
Ik zou eens op een vechtsport (of therapie) of iets dergelijks gaan, daar leer je vaak op een gecontroleerde en gereguleerde manier om te gaan met dit soort agressieve gedachtes, die bij onbehandelde mensen nog wel eens voor problemen willen zorgen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 11:38 schreef FireFox1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |