Ik meende van wel.quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:58 schreef Dagoduck het volgende:
Draaiden ze voorgaande keren ook de albumversie?
Dit moest ik even checken. Erik Dekker, Parijs-Tours 2004.quote:
Volgens mij niet. Zie het er nu pas expliciet bij staanquote:Op zaterdag 30 december 2023 03:58 schreef Dagoduck het volgende:
Draaiden ze voorgaande keren ook de albumversie?
Kan me niet herinneren deze versie eerder te hebben gehoord namelijk terwijl ik het nummer wel ken uiteraard.quote:
quote:
BOOOEEEEEquote:Op zaterdag 30 december 2023 04:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Goed nu echt tijd om te pitten
Sleep well AOSquote:Op zaterdag 30 december 2023 03:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ga langzaamaan ook eens richting bed
Sleep well Bassmanquote:
1x op een festival. Denk dat het Pukkelpop was.quote:Op zaterdag 30 december 2023 04:02 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand Brutus live gezien? Is dat wat?
Om jou te stangen, dat lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 30 december 2023 04:03 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat deze van White Lies zo hoog en mijn voormalige stemplaat zo laag?
Twijfel nog een beetje om morgen naar Paradiso te gaan. Alternatief is dat ik naar een bandje hier in Den Helder ga.quote:Op zaterdag 30 december 2023 04:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
1x op een festival. Denk dat het Pukkelpop was.
Weinig actieve herinneringen meer aan het optreden, maar vind een paar van hun nummers sowieso erg vet. Zangeres heeft echt een strot van jewelste
Nee joh, echt gruwelijk deze.quote:Op zaterdag 30 december 2023 04:03 schreef Gretzl het volgende:
Deze White Lies 'klassieker' staat wat te hoog...
Nee volgens mij heb je gelijk, kan best de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 30 december 2023 04:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren deze versie eerder te hebben gehoord namelijk terwijl ik het nummer wel ken uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |