Nog nooit een joint gerookt hierquote:Op zaterdag 30 december 2023 03:34 schreef Dagoduck het volgende:
Aantal keer dat ik een joint heb gerookt zal op 2 handen, misschien 3 te tellen zijn en het was vaak tijdens het uitgaan. Daarom nooit echt een luistersessie stoned gedaan ofzo. Zouden mijn maat en ik nog een keer doen met muziek van Hendrix maar is er nog niet van gekomen.
Af en toe blowen is op zich niks mis mee, maar ieder zn ding natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2023 03:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nog nooit een joint gerookt hier![]()
En het gaat er waarschijnlijk ook nooit meer van komen, beter zo. Alcohol is nog wel leuk voor incidentele momenten (zoals de laatste nacht van de Top 2000), maar verder heb ik niet zo'n behoefte meer om te gaan experimenteren met allerlei drugs
Van hoe ik wiet heb meegemaakt kan het echt totaal geen kwaad. Alcohol is erger in mijn ogen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nog nooit een joint gerookt hier![]()
En het gaat er waarschijnlijk ook nooit meer van komen, beter zo. Alcohol is nog wel leuk voor incidentele momenten (zoals de laatste nacht van de Top 2000), maar verder heb ik niet zo'n behoefte meer om te gaan experimenteren met allerlei drugs
Trustequote:Op zaterdag 30 december 2023 03:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ga langzaamaan ook eens richting bed
En toen, geen kampioen geworden?quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:46 schreef Gretzl het volgende:
Throwback naar 2005 (16-jarige * Gretzl ) toen ik vond dat ik We Are the Champions op het kampioensfeestje van m'n eigen voetbalteam moet kunnen meezingen. Dus had die tekst in de weken ervoor thuis geoefend
Niet met je eens. Blijkbaar zelfs Top 500-waardig.quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:46 schreef MTheBassman het volgende:
Nee, dit was vroeger wel leuk maar totaal niet top 2000 waardig meer wmb
Lahoz is een hoerenzoon.quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:46 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
\
(Dat hadden wij moeten zijn)
Messigod.quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:46 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
\
(Dat hadden wij moeten zijn)
Jawel, laatste thuiswedstrijd met 3-2 gewonnen. We moesten die pot wel winnen omdat de nummer 2 er anders nog overheen ging, dus het was nog razend spannend.quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En toen, geen kampioen geworden?
Ja, kutvent. Werden heel hard genaaid in de kwartfinalequote:
23 april 2005, die datum had ik nog bijna onthoudenquote:Op zaterdag 30 december 2023 03:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jawel, laatste thuiswedstrijd met 3-2 gewonnen. We moesten die pot wel winnen omdat de nummer 2 er anders nog overheen ging, dus het was nog razend spannend.
Het half jaar ervoor hadden we de titel op doelsaldo misgelopen (moesten toen de laatste pot met 10-0 winnen), dus die kwam wel even lekker binnen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
val aan, wat een teamnaamquote:Op zaterdag 30 december 2023 03:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
23 april 2005, die datum had ik nog bijna onthouden![]()
[ afbeelding ]
Allegristus, zelfs daar nog een afbeelding vanquote:Op zaterdag 30 december 2023 03:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
23 april 2005, die datum had ik nog bijna onthouden![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |