Bij The End zou ik persoonlijk liever een iets kortere versie horen, want de lengte vind ik het grootste minpunt aan het nummer. Gaat net te lang doorquote:Op zaterdag 30 december 2023 03:20 schreef Dagoduck het volgende:
Ze gaan wel de volledige versie draaien denk ik want de dj had het over een heel lang nummer.
Nee, dit kan echt nietquote:
Pitseleh en Say Yes zijn mijn favorieten, maar voor de lijst zijn de twee die jij noemt inderdaad het meest geschikt. Between the Bars schitterde zelfs nog ooit in Rick and Morty, helemaal niche is het ook weer niet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sowieso, kan met meerdere nummers. Ik zou zelf voor Waltz #2 (XO) gaan (de enige wals die ik wel graag hoor), maar Between the Bars is ook een parel
![]()
Andere hiaten uit het NRC-lijstje was ik het ook wel mee eens. Vind bij ye alleen wel dat Runaway z'n magnum opus is. Geen ander nummer van MDBTF en al helemaal geen single van Stronger.
Wilco is ook echt niet meer te alternatief voor de huidige Top 2000, maar maar aan Leo Blokhuis. Maar die moeten het natuurlijk ook niet van een enorme Nederlandse fanbase hebben (de AFAS live gaan ze niet uitverkopen).
quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bij The End zou ik persoonlijk liever een iets kortere versie horen, want de lengte vind ik het grootste minpunt aan het nummer. Gaat net te lang door#unpopularopinion
quote:Op zaterdag 30 december 2023 03:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bij The End zou ik persoonlijk liever een iets kortere versie horen, want de lengte vind ik het grootste minpunt aan het nummer. Gaat net te lang door#unpopularopinion
Flopshowquote:Op zaterdag 30 december 2023 03:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had Apocalypse Now opgenomen eerder dit jaar om te kijken. Was er sport uitgelopen waardoor ie niet was uitgezonden en ik alleen snooker en een James Brownconcert in de Ziggo opnames had staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |