quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb soms het gevoel dat @:Gretzl gewoon een team van mensen is met zoveel afbeeldingen en links hij in een keer post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, blijf nog maar even langer.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou soms ook wel willen dat ik mezelf in tweeën kon splitsen
In eerdere jaren gebruikte ik mijn laptop ook nog wel als derde scher,, maar dat was niet voor Top2k beeld/geluid volgens mij. Hmm.. denk dat ik daarop dan nog darts keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu gewoon twee schermen.
Zoom doe ik wel via laptop.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
The National was inderdaad wel mijn eerste gedachte. Maar er zijn zoveel klassiekers, hoe kan het dat The Boxer Rebellion wel is opgepikt maar dat Band of Horses nooit de radio heeft gehaald, om maar wat te noemen. Of een Sufjan Stevens, weet ik veel.quote:Op zaterdag 30 december 2023 02:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd aan welke nummers je dan denkt. Iets van The National is misschien te obvious (die gaan natuurlijk nog wel gestaag doorstijgen de komende jaren, maar ik ben er niet garant op dat de top 500 er ook in zit)
Ja, ik voel hem gewoon niet. Het is zeker niet dat ik alles van The Police niet kan smaken. Ze hebben een handvol leuke nummers (en Sting solo ook).quote:
Je kan natuurlijk ook niet alles leuk vindenquote:Op zaterdag 30 december 2023 02:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik voel hem gewoon niet. Het is zeker niet dat ik alles van The Police niet kan smaken. Ze hebben een handvol leuke nummers (en Sting solo ook).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |