ditquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
REIS VER
DRINK WIJN
DENK NA
LACH HARD
DUIK DIEP
KOM TERUG
beschamende 7e plek gisteren voor dagoduckquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Post veel zegt ie...
Moet je niet naar concerten gaan tijdens de T2K
Dit kan echt nietquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
beschamende 7e plek gisteren voor dagoduck
ik moet zowel spinvis als war on drugs echt een keer stoned luisteren.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Spinvis
Een keer gezien, toch wel een traantje gelaten toen. Maar dat was misschien ook deels door het hasjkoekje
Sommige 'mensen' kunnen er niets mee.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:04 schreef ijs_beer het volgende:
Spinvis. Sommige mensen kunnen er wat mee.
Sowieso pas 3e sinds de 25equote:Op zaterdag 30 december 2023 01:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja echt belachelijkquote:
Je bent een topper.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:05 schreef Cee het volgende:
Ondanks mijn eigen gebrek aan het gen dat dit soort kwaliteitsmuziek zou moeten kunnen waarderen kan ik me goed voorstellen dat mensen groot fan zijn van Spinvis, is dit ook goed @:Rellende_Rotscholier?
Waarom leg je je verantwoording afquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:05 schreef Cee het volgende:
Ondanks mijn eigen gebrek aan het gen dat dit soort kwaliteitsmuziek zou moeten kunnen waarderen kan ik me goed voorstellen dat mensen groot fan zijn van Spinvis, is dit ook goed @:Rellende_Rotscholier?
19x live gezienquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Spinvis
Een keer gezien, toch wel een traantje gelaten toen. Maar dat was misschien ook deels door het hasjkoekje
Deed dat vroeger wel, nu geen tijd meer voorquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Post veel zegt ie...
Moet je niet naar concerten gaan tijdens de T2K
Mijn aantal posts gaat omlaag, net als mijn interesse in de muziek in de lijst.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja het valt bij hem wel heel erg op.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:52 schreef patat het volgende:
Doet elke DJ zo irritant zenuwachtig met die microfoon of valt het me alleen bij v Inkel op?
Tame Impala ga ik echt niet missen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
469 Let It Happen Tame Impala
30 december 4.00-5.00 uur
468 Time To Give White Lies
Ik heb hier enige moeite mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |