Truste!quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga mijn bedje eens opzoeken.
Tot morgen.
reeds besprokenquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:42 schreef alopio het volgende:
Ik hou hier wel van
Lekker prima op dit tijdstip met een biertje
Oud stemplaat ook
ja dat zeg ik al jaren.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:42 schreef Isorden het volgende:
De Layla van Eric en die van Derek en zn pizza bezorgers horen toch echt andersom in de lijst
Ik vind ze allebei wel prima. En een van de weinige dubbele nummers die genoeg van elkaar verschillen dat ze allebei de moeite waard zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:42 schreef Isorden het volgende:
De Layla van Eric en die van Derek en zn pizza bezorgers horen toch echt andersom in de lijst
Oneens, ik vind die van Clapton mooier. Net zoals z'n versie van Cocaine t.o.v. JJ Cale.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:42 schreef Isorden het volgende:
je kan niet zelf naar huis?quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:44 schreef ok01 het volgende:
[..]
Er worden hier plannen gemaakt om de stad in te gaan, dus geen idee
Wel hardop gelachen om die suffe puzzeltochtquote:
10x liever dit in de Top 2000 dan een Engelbewaarder, maar jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:43 schreef Gretzl het volgende:
Ik moest bij deze Sjors terloops even aan deze Duitse 'cult'schlager denken, omdat die in mijn studentencafé vaak net zo vaak werd gedraaids als Liquido - Narcotic(dus praktisch elke dinsdagavond
![]()
Bestaat ook een NL versie van, maar die vind ik persoonlijk minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |