het is ook een hoaxquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb er nog nooit één kunnen betrappen in het echt...
Oh die is nog erger jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn wel meer zeikplaten van George.
Die met Aretha Franklin vind ik echt ene mute moment
Hier hetzelfde afgelopen jaar, maar de Shadows zal wel niet meer komenquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
De Bee Gees zijn voor mij onlosmakelijk verbonden met mijn vader. Hij was groot fan van ze en op zijn sterfbed heb ik “samen met hem” naar de Bee Gees geluisterd. Hij was toen al niet meer aanspreekbaar.
Ik wist het! We bestaan gewoon niet *vouwt alu-hoedje*quote:
Ja dat was heel mooi. Ze zeggen dat het gehoor het langst blijft doen in zo’n situatie, ik hoop dat het voor hem ook geldt.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mooi
Nou ja niet mooi dat-ie dood is, maar mooi dat je dat moment hebt kunnen hebben.
Omdat ook jij op je zolderkamer blijft?quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb er nog nooit één kunnen betrappen in het echt...
Vergeet het schijtlollige walsje niet straks.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:39 schreef Szura het volgende:
Ze hebben wel een hele verkleedkist daar hè #schijtlol
Dat zou het misschien ook nog kunnen zijn...quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Omdat ook jij op je zolderkamer blijft?
hoe laat ga je naar huis dan?quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hier hetzelfde afgelopen jaar, maar de Shadows zal wel niet meer komen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga mijn bedje eens opzoeken.
Tot morgen.
Slaap lekker Lucquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tot morgen.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:40 schreef 4-elements het volgende:
Tijd om jullie te verlaten voor nu. Bedje roept.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:40 schreef 4-elements het volgende:
Tijd om jullie te verlaten voor nu. Bedje roept.
Sleep well LEEquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tot morgen.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tot morgen.
Zeker niet, ze spelen hier met vuurwerk al Gaza-strookje dus de kadden zijn al panisch.quote:
Dit jaquote:
dat is het geval voor het merendeel van zijn noteringen.quote:
past ook prima bij het tijdstipquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ergens vind ik dit wel een lekkere kabbelaar.
Meeste kabbel nummers hebben toch een andere mood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |