was die er toen al?quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toen zaten we allemaal in een lockdown des doods, dat waren nog eens tijden.
Met een avondklok enzo.
FerdGODquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met een avondklok enzo.
Ik had die week sowieso ophokplicht vanwege kerona in huisquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met een avondklok enzo.
Welke faal heb ik gemist?quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Weet je wat opvalt; de NPO-site toont ineens de terugkijkmogelijkheid niet meer meteen van afgelopen uurVolgens mij zijn ze de faal even aan het hermonteren
Die pallets sorteren zichzelf niet!quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, ik kan het niet in mn eentje jongons
Ziggo Go kijkt prima terugquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Weet je wat opvalt; de NPO-site toont ineens de terugkijkmogelijkheid niet meer meteen van afgelopen uurVolgens mij zijn ze de faal even aan het hermonteren
Was er een faal?quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Tricky die het hele optreden achterstevoren naar het publiek stond, wat een idiootquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja Tricky en Prodigy, Kosheen, System Of A Down.. Best nette lineup
Mooi <3quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
De Bee Gees zijn voor mij onlosmakelijk verbonden met mijn vader. Hij was groot fan van ze en op zijn sterfbed heb ik “samen met hem” naar de Bee Gees geluisterd. Hij was toen al niet meer echt aanspreekbaar.
pre?quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:35 schreef MTheBassman het volgende:
dit is wel de mooiste pre-castrato beegees
Waar is die man eigenlijk ergens?quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Klootzak die Dago
@:dagoduck ik wil mijn biertjes terug
Mooi.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
De Bee Gees zijn voor mij onlosmakelijk verbonden met mijn vader. Hij was groot fan van ze en op zijn sterfbed heb ik “samen met hem” naar de Bee Gees geluisterd. Hij was toen al niet meer echt aanspreekbaar.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
De Bee Gees zijn voor mij onlosmakelijk verbonden met mijn vader. Hij was groot fan van ze en op zijn sterfbed heb ik “samen met hem” naar de Bee Gees geluisterd. Hij was toen al niet meer aanspreekbaar.
De Bee Gees zijn voor mij onlosmakelijk verbonden met mijn vader. Hij was groot fan van ze en op zijn sterfbed heb ik “samen met hem” naar de Bee Gees geluisterd. Hij was toen al niet meer aanspreekbaar.
Nu ben ik ook benieuwd.quote:
Welke faal was het?quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kan mij daar vaag wel wat van herinnerenquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tricky die het hele optreden achterstevoren naar het publiek stond, wat een idioot
Mooiquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
mooiquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:35 schreef Diaan73 het volgende:
Verkeerde nummer instarten. Phil ipv ABBA.quote:
kan me niet heugen dat ik toen prodigy en SOD gezien heb trouwens.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Kan mij daar vaag wel wat van herinneren
Geen idee, niet waar die moet zijn , hierquote:
Ze sloegen ineens twee nummers over.quote:
oh, dit staat gewoon op saturday night feverquote:
Prodigy wel en mijn SOD quote kent iedereen inmiddels welquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
kan me niet heugen dat ik toen prodigy en SOD gezien heb trouwens.
En toen dachten ze: What's going on?quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:37 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Verkeerde nummer instarten. Phil ipv ABBA.
Dat is een leugen, ik kende het eerder via de Eurodance versie van Banarooquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:34 schreef Gretzl het volgende:
Ik ken dit via het origineel van Take That
Als het twee S&F/Bluf/Borsatan e.d. nummers waren kan ik er best mee levenquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze sloegen ineens twee nummers over.
Heb er nog nooit één kunnen betrappen in het echt...quote:
ben je niet thuis dan?quote:
zijn wel meer zeikplaten van George.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:37 schreef houdjemond het volgende:
Niks tegen ons aller George maar zeikplaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |