quote:
Reeds besprokenquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die is weer een concert aan het bezoeken

@Dagoduck is te druk met live muziekquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:52 schreef Evenstar het volgende:
Heeft Dago een chick ofzo? Die is nergens meer te bekennen.

die heeft duidelijk zijn prioriteiten anders tegenwoordig. hij vergeet onsquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]

Maar dan wel de horror variant.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
'Waar is Dago' is wel een beetje de 'Waar is Gesink' van dit subforum aan het worden

De dijk>acda>>>>blof>>>>>de restquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:52 schreef PzKpfw het volgende:
Ben ik de enige die De Dijk, Acda & Munnik, Blof, De Kast, Poemas etc maar een grote eenheidsworst vind?

Tijdens Top2000 week? Fucking amateur.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
@:Dagoduck is te druk met live muziek

zinvol dus!quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:53 schreef Koen66 het volgende:
Champagne halen hier thuis is zinloos, dan ben ik weer de enige die het drinkt

Meer voor jou?quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:53 schreef Koen66 het volgende:

Als 'ie maar genietquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
die heeft duidelijk zijn prioriteiten anders tegenwoordig. hij vergeet ons

Waar zijn de pijlen?quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
'Waar is Dago' is wel een beetje de 'Waar is Gesink' van dit subforum aan het worden

Ik zie het probleem niet, meer voor jouquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:53 schreef Koen66 het volgende:

Acda & de Munnik en De Poema’s verschillen wel veel hoorquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:52 schreef PzKpfw het volgende:
Ben ik de enige die De Dijk, Acda & Munnik, Blof, De Kast, Poemas etc maar een grote eenheidsworst vind?

Je vergeet Volumiaquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:52 schreef PzKpfw het volgende:

quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Meer voor jou?
Ik zie geen probleem.
GMTAquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, meer voor jou

Dago gaat niet voor de no 1 positie id rankingsquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]

is wel traditie om niet meer te weten hoe ik m'n bed gehaald hebquote:

Het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Tijdens Top2000 week? Fucking amateur.

hoezo is dat een punt? alleen fok teltquote:

Het is wel een achterhoedegevecht ja.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar dan wel de horror variant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |