Scott vindt zichzelf helemaal het mannetje.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wie is er een grotere ijdeltuit, Scott Williams of Ross Smith?
Dat vind ik ook. Je kunt best wat inzetten op Raya, als hij speelt zoals de 1e pot kan ie gewoon winnen. Niet dat ik aan gokken doe uiteraardquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind de odds bij Littler ook relatief hoog gezien de spelers die hij tot dusver heeft uitgeschakeld.
Barney is toch andere koek.
Barney zal vooral vlammende start van Littler moeten overleven. Over langere format zakt Luke naar zo'n 90-95 gemiddeld. Maar of Barney #mentaalfit genoeg is....quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind de odds bij Littler ook relatief hoog gezien de spelers die hij tot dusver heeft uitgeschakeld.
Barney is toch andere koek.
Zijn allebei vissenvoer voor Van Gerwen, al zie ik Williams dan nog wel een setje of 2 pakken als Michael de focus even laat varen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:50 schreef Szura het volgende:
Heta bij de laatste 8 op een WK kan ook eigenlijk niet
Ach ja, de 4045 verwijzingen hier zijn ook niet van de lucht, hoor je verder ook niemand overquote:
Stukje wantsenquote:Op zaterdag 30 december 2023 13:49 schreef Zipportal het volgende:
Bed verschoond allen. Beste genot. Schoon het jaar in.
Vertel ons ALLES.quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Present. Weliswaar veel te laat door technisch onderzoek van zeer gewaardeerde politiemensen.
Is je kwekerij weer ontmanteld?quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Present. Weliswaar veel te laat door technisch onderzoek van zeer gewaardeerde politiemensen.
Hebben ze je skoeter gepikt?quote:Op zaterdag 30 december 2023 13:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |