quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Waarom dat dan?quote:Op maandag 1 januari 2024 19:11 schreef DKUp het volgende:
Nieuwjaarsduik, ik krijg er plaatsvervangende schaamte van als iemand uit Den Haag
Nou ik zag net TV West met al die debielen en moest denken aan First Dates, carnaval en al die andere domme dingenquote:
vind die stones ook niet goed zingen ofzoquote:Op maandag 1 januari 2024 19:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou ik zag net TV West met al die debielen en moest denken aan First Dates, carnaval en al die andere domme dingen
Hype aids met al die kut bejaarden rock bandjesquote:Op maandag 1 januari 2024 19:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
vind die stones ook niet goed zingen ofzo
Fijn dat ie een plek gevonden heeftquote:Op maandag 1 januari 2024 19:29 schreef DKUp het volgende:
Gerrit 28 Kringloop medewerker Autisme
Heel
Erg
Mooi
ja jij ookquote:Op maandag 1 januari 2024 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
Die diagnose voor autisme was me alleen tijdens zijn intro al duidelijk
Beste wensen nog allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |