Vraagnummers kloppen niet.quote:
Welja, kan mij het ook schelenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:58 schreef Coelho het volgende:
Sorry, te laat. Nog steeds van de kaart van de wanprestatie van MvG gisteren. Nu deed ik toch slechts nog voor spek en bonen mee, dus zo erg is het niet. Volgend jaar revanche![]()
Mocht het met 1-1 in de eerste set nog door de vingers gezien worden:
Dinsdag 2 januari:
82 JA
83 NEE
84 NEE
Ik neem maar even aan dat je alle vraagnummers 1 hoger bedoelt. Hier is verder geen correspondentie meer over mogelijkquote:
Correctquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik neem maar even aan dat je alle vraagnummers 1 hoger bedoelt. Hier is verder geen correspondentie meer over mogelijk
Die mannetjes met die papieren vellen?quote:
Ja sinds Gurney - Beaton alquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die mannetjes met die papieren vellen?
24 is trouwens ja. Of was die al ja?
Die is niet gegooid toch? Bij de pot van Littler in elk geval niet. Ik zal het bij Humphries wel even opzoeken.quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht nog even met de tussenstand totdat er wat duidelijk is over die tiendarter.
Bedankt maat!quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
@:de_boswachter @:hole1988 @:madhouse11 @:max23 @:wimderon @:engine en de al uitgeschakelde @:Timmeehh jullie antwoorden voor vanavond nog graag
Vraag 1: gaat er een leg uit in meer dan 50 pijlen?quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:53 schreef de_boswachter het volgende:
Bedankt voor het regelen en organiseren allebei! Was weer mooi. Doen jullie met de Q-school ook zoiets?
Nee. En voor het Vriezenveen Open ook niet. Waarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:53 schreef de_boswachter het volgende:
Bedankt voor het regelen en organiseren allebei! Was weer mooi. Doen jullie met de Q-school ook zoiets?
Daarover heeft geen enkele informatie mij bereikt. Kunnen we dat ergens terugzien?quote:Op donderdag 4 januari 2024 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er werd toch een 126 gebust door Williams?
Klopt, set 6, leg 3 in de halve finale.quote:Op donderdag 4 januari 2024 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er werd toch een 126 gebust door Williams?
Bohquote:Op woensdag 3 januari 2024 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo hehe, het zit erop. We kunnen naar bedGhehehe
![]()
Mooie finale, Luke The Nuke lijkt toch wel menselijk, al kan dat ook weer de final trick van de Chinese overheid zijn. Hoe dan ook, we gaan nog heel veel last en plezier van die jongen krijgen.
Alle vragen zijn beantwoordEr kwamen er nog ELF bij vanavond. Wauw.
1 Wie wordt wereldkampioen? Luke Humphries.
14 Wordt er een leg uitgegooid met dubbel 17? Nee.
15 Wordt er een 9-darter gegooid? Nee.
16 Worden er meer dan 5 170-finishes gegooid? Ja.
18 Worden er minimaal drie wedstrijden beslist in een sudden-death leg? Nee.
20 Gooit er iemand minder dan 71.17 gemiddeld? Nee.
22 Hoe vaak wordt er boven de 100 gemiddeld gegooid in het toernooi? 22 keer.
25 Wordt er een score van 100 of meer gebust/doodgegooid tijdens het toernooi? Nee.
85 Maakt Russ Bray een rekenfout in de finale? Nee.
86 Is de winnende dubbel een rood of groen vakje? Rood. Dubbel 8
87 Wordt de eerste leg van de finale in 14 darts of minder uitgegooid? Nee. In 16 darts.
DE EINDSTAND![]()
1. @:wimderon 54
2. @:SlechteWoordgrappen 50
3. @:WheeledWarrior 47
3. @:Kopiko 47
5. @:Frozen-Assassin 46
5. @:Scorpion_17 46
5. @:engine 46
8. @:heywoodu 45
9. @:Max23 44
9. @:Janneke141 44
11. @:Bastiefcg 43
11. @:BufordTJustice 43
11. @:Coelho 43
14. @:de_boswachter 42
14. @:hole1988 42
14. @:Mexicanobakker 42
17. @:Bezsen 40
18. @:Madhouse11 37
19. @:Wertha 35
20. @:Timmeehh 26
[ afbeelding ]
Iedereen ontzettend bedankt voor het meedoenEn Van harte gefeliciteerd aan de winnaar @:wimderon
![]()
Voor het eerst in minstens drie jaar geen play-off nodig gehad![]()
Graag contact opnemen met eenmansjury (le moi) voor je prijs. Ondanks dat de officiële kanalen er deze keer niet in slaagden een prijsje te regelen stel ik een mooi boek vol met allesweterij ter beschikking
De Dikke Van Darte!
![]()
of, in overleg, een dartsgerelateerd item naar keuze van vergelijkbare winkelwaarde
Tot volgend jaar
Hou dit kanaal in de gaten!quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ja toen sliep ik al hoorquote:Op donderdag 4 januari 2024 01:20 schreef Bastiefcg het volgende:
Klopt, set 6, leg 3 in de halve finale.
Ik heb ideeën genoegquote:Op donderdag 4 januari 2024 01:38 schreef wimderon het volgende:
PS: Mocht er iemand zich geroepen volgend jaar (mede) vragen te bedenken: dat is van harte welkom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |