Ben jij op kantoor vandaag? Ik wel, en HET IS EEN RAMP kan ik je vertellen. Tactisch heb ik aardig wat mensen kunnen ontwijken. Maar die verwacht ik volgende week nog wel met 'NOU JA HET MAG NU OOK NOG WEL HÉ'quote:
Nee, ik werk de eerste werkdag van het nieuwe jaar standaard thuisquote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben jij op kantoor vandaag? Ik wel, en HET IS EEN RAMP kan ik je vertellen. Tactisch heb ik aardig wat mensen kunnen ontwijken. Maar die verwacht ik volgende week nog wel met 'NOU JA HET MAG NU OOK NOG WEL HÉ'
Echt walgelijk
Waarom?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik werk de eerste werkdag van het nieuwe jaar standaard thuis
De mijne moet vrijdag. Dan werk ik thuisquote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n auto moet APK-gekeurd worden in december, maar dan heb ik nooit tijd.
Oh doe je dat zelf.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n auto moet APK-gekeurd worden in december, maar dan heb ik nooit tijd.
Graag een overzicht van de ondergang per jaar.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is echt helemaal dood hé @:tong80
Nee, maar als die bij de APK staat kan ik hem toch niet gebruiken om naar m'n werk te rijden?quote:
Je kan ook een leenfiets meenemen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar als die bij de APK staat kan ik hem toch niet gebruiken om naar m'n werk te rijden?
Eet smakelijk.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Graag een overzicht van de ondergang per jaar.
quote:
SPOILER: 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2023Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze SC kunnen we in elk geval wel opdoeken. Uit dat licht.![]()
Genoeg gedold
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik sabbel nu op een Chupa Chup.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: