quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Graag een overzicht van de ondergang per jaar.
quote:
SPOILER: 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2023Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze SC kunnen we in elk geval wel opdoeken. Uit dat licht.![]()
Genoeg gedold
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:31 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik sabbel nu op een Chupa Chup.![]()
![]()
Ik heb volgens de PostNL APP een pakketje gekregen maar ik heb niks besteld en de afzender is ook niet te googlen.
Afzender: CB/TNT One BtC
Weten de cryptoboys zoals @onlogisch en @Bezsen misschien wat dit is????VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Geen idee maat. Maar ik heb wel een like binnen op Twitter van @JanCees.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:23 schreef Caland het volgende:
Ik heb volgens de PostNL APP een pakketje gekregen maar ik heb niks besteld en de afzender is ook niet te googlen.
Weten de cryptoboys zoals @:onlogisch en @:bezsen misschien wat dit is????
Ik ga dus even een feestje vieren.![]()
Iets racistisch gezegd?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:51 schreef onlogisch het volgende:
Maar ik heb wel een like binnen op Twitter van @JanCees.![]()
Een lamp?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:23 schreef Caland het volgende:
Weten de cryptoboys zoals @:onlogisch en @:bezsen misschien wat dit is????![]()
Het waren boeken die ik via werk had besteld om mijn budget voor het eind van het jaar op te maken, vergeten.
Jammer, beetje een anticlimax.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
een thread over het leven als single vrijwilliger op FOK!?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat het iets is waar jij ook nog wel een like voor over hebt!![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een thread over het leven als single vrijwilliger op FOK!?![]()
![]()
Ik 0 en mijn vriendin 30. Dus precies 0 euro winst helaas. Sorry maat!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:53 schreef GGMM het volgende:
GC / En? Ben jij rijker geworden door je ouderjaarsloten?
@:caland waar blijft m'n pimp abo??
Blijven doneren.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)eiwitrijke-productenquote:NVWA: veel misleiding bij eiwitrepen en andere eiwitrijke producten
Onder de "ernstig misleidende" producten zijn bijvoorbeeld de proteïnechips van Body & Fit. Op de website worden volgens de NVWA positieve effecten voor de gezondheid gesuggereerd, zonder wetenschappelijk bewijs. Daarbij gaat het bijvoorbeeld om de claim: "Eiwitdieet? Afslanken? Een lekker tussendoortje, maar toch verantwoord afvallen? Het kan!"![]()
Misleiding bij eten, wat gek zeg.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)eiwitrijke-productenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Er zat ook nog een partij bij die @tong80 wilde overhalen snacks bij hen te kopen.quote:Claims moeten volgens Europese regelgeving concreet en wetenschappelijk onderbouwd zijn. Daarnaast mogen er geen beweringen worden gedaan over het voorkomen, behandelen of genezen van een ziekte.quote:Ook de tussendoortjes van Innopastry zijn volgens de NVWA ernstig misleidend. Op de website stond de tekst: "Uit onderzoek blijkt dat patiënten met meer spiermassa beter in staat zijn om bijvoorbeeld zware chemokuren of bestralingen te doorstaan." Dit is een medische claim, schrijft de NVWA, en die zijn verboden bij levensmiddelen. Innopastry heeft de tekst inmiddels aangepast.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: