Geen idee maat. Maar ik heb wel een like binnen op Twitter van @JanCees.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:23 schreef Caland het volgende:
Ik heb volgens de PostNL APP een pakketje gekregen maar ik heb niks besteld en de afzender is ook niet te googlen.
Afzender: CB/TNT One BtC
Weten de cryptoboys zoals @:onlogisch en @:bezsen misschien wat dit is????
Iets racistisch gezegd?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:51 schreef onlogisch het volgende:
Maar ik heb wel een like binnen op Twitter van @JanCees.
Een lamp?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:23 schreef Caland het volgende:
Ik heb volgens de PostNL APP een pakketje gekregen maar ik heb niks besteld en de afzender is ook niet te googlen.
Afzender: CB/TNT One BtC
Weten de cryptoboys zoals @:onlogisch en @:bezsen misschien wat dit is????
een thread over het leven als single vrijwilliger op FOK!?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik denk dat het iets is waar jij ook nog wel een like voor over hebt!
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een thread over het leven als single vrijwilliger op FOK!?
Ik 0 en mijn vriendin 30. Dus precies 0 euro winst helaas. Sorry maat!!!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:53 schreef GGMM het volgende:
GC / En? Ben jij rijker geworden door je ouderjaarsloten?
@:caland waar blijft m'n pimp abo??
https://nos.nl/artikel/25(...)eiwitrijke-productenquote:NVWA: veel misleiding bij eiwitrepen en andere eiwitrijke producten
Onder de "ernstig misleidende" producten zijn bijvoorbeeld de proteïnechips van Body & Fit. Op de website worden volgens de NVWA positieve effecten voor de gezondheid gesuggereerd, zonder wetenschappelijk bewijs. Daarbij gaat het bijvoorbeeld om de claim: "Eiwitdieet? Afslanken? Een lekker tussendoortje, maar toch verantwoord afvallen? Het kan!"
Misleiding bij eten, wat gek zeg.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)eiwitrijke-producten
quote:
Er zat ook nog een partij bij die @tong80 wilde overhalen snacks bij hen te kopen.quote:Claims moeten volgens Europese regelgeving concreet en wetenschappelijk onderbouwd zijn. Daarnaast mogen er geen beweringen worden gedaan over het voorkomen, behandelen of genezen van een ziekte.
quote:Ook de tussendoortjes van Innopastry zijn volgens de NVWA ernstig misleidend. Op de website stond de tekst: "Uit onderzoek blijkt dat patiënten met meer spiermassa beter in staat zijn om bijvoorbeeld zware chemokuren of bestralingen te doorstaan." Dit is een medische claim, schrijft de NVWA, en die zijn verboden bij levensmiddelen. Innopastry heeft de tekst inmiddels aangepast.
Tsja, wat is dan de definitie eiwitrijk. Dat zie je ook op producten staan waar 2g eiwitten per 100g in zit ofzo.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat daar wel streng op wordt gecontroleerd.
@Lenny_Leonardquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:08 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen is het hier al PIKDONKER en de roverheid doet NIETS.
Voor je het weet krijg je ongecontroleerde celdeling hè maat.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat daar wel streng op wordt gecontroleerd.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:13 schreef onlogisch het volgende:
SPOILER: 2021Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2022Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij hebt wel veel gepost zeg.SPOILER: 2023Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |