Maar aan hongerklop gaat het niet liggen!quote:Hij maakt pasta bolognese voor 'Barney' klaar. "Met extra veel verse groentes. Dat moet hij zo'n drie tot twee uur voor de wedstrijd eten. Dan nog een banaantje voordat hij op moet en het is prima. Zo krijgt hij geen hongerklop en staat hij fris op het podium."
quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:07 schreef hhh38 het volgende:
'Barney' vol bravoure bij WK darts: 'Een Van Barneveld in vorm kan ver komen'
Tijd voor de onvermijdelijke uitschakeling en depressieve Ray.
[..]
Maar aan hongerklop gaat het niet liggen!
Wat?quote:Behoefte aan een sessie van mentale begeleider Dirk Marcellis? Hij belt meteen.
Ik doe het mezelf niet aan.quote:Op zaterdag 30 december 2023 10:26 schreef Szura het volgende:
Hebben jullie ook zo genoten van het Telegraaf-‘interview’ met Maurice Steijn?
quote:Op zaterdag 30 december 2023 10:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik doe het mezelf niet aan.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit wil ik je niet onthouden.
Ik kan hier zo van genieten, he, stelletje leeghoofden die ruzie met elkaar maken.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit wil ik je niet onthouden.
quote:De brandweer heeft nog geprobeerd om de auto te redden, maar de wagen is volledig uitgebrand. De vriend van Gerben kwam er zonder kleerscheuren van af.
Of de mannen nu wel twee keer nadenken voordat ze morgenavond vuurwerk afsteken? "Nee hoor, mijn maat is vanochtend terug naar Duitsland gegaan om nieuw vuurwerk te halen."
Ach Nederlandquote:
En dan kan het zo maar zijn dat dit de auto is waarmee de vader van Gerben volgende week dinsdag normaal gesproken op weg naar zijn wat zware werk onderweg had gemoeten.quote:
Zo lang Gerben maar pang pang boem kan doen met een peukje in zijn bek.quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:31 schreef OProg het volgende:
[..]
En dan kan het zo maar zijn dat dit de auto is waarmee de vader van Gerben volgende week dinsdag normaal gesproken op weg naar zijn wat zware werk onderweg had gemoeten.![]()
Hoort dat bij ‘de traditie’?quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:15 schreef franklop het volgende:
De eerste dode alweer door het altijd fantastische vuurwerk
In Limburg, missen we niks aan dus. Stukje natuurlijke selectie.quote:Op zaterdag 30 december 2023 22:15 schreef franklop het volgende:
De eerste dode alweer door het altijd fantastische vuurwerk
We liggen mooi op schemaquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:07 schreef hhh38 het volgende:
'Barney' vol bravoure bij WK darts: 'Een Van Barneveld in vorm kan ver komen'
Tijd voor de onvermijdelijke uitschakeling en depressieve Ray.
[..]
Maar aan hongerklop gaat het niet liggen!
quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar het ligt ditmaal niet eens aan Barney zelf.
Verrassend gelaten ook.quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar het ligt ditmaal niet eens aan Barney zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |