Met echt fysieke inspanning heeft het bar weinig te maken inderdaadquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leuk. Je zegt dat je moet werken. Maar ondertussen kun je de hele wedstrijd kijken, meeposten en als klap op de vuurpijl nog de airfyrer aanzetten.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met echt fysieke inspanning heeft het bar weinig te maken inderdaadZeker vandaag
nja. Daar komt ook nog serieus geld harken bij kijkenquote:
Ik ga zo even op de vrouwquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:43 schreef Coco het volgende:
Hoe bereiden jullie je voor op Barney zo?
Ik ga zo rustig aan de koffie.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:43 schreef Coco het volgende:
Speel niet met mijn privé.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:43 schreef Coco het volgende:
Lekker gewerkt maatquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ga zo rustig aan de koffie.
Bij Berry was het al verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oh god, keffertje Teun bij Van Barneveld zo. Mag ik een touw?
Even een uurtje sporten.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:43 schreef Coco het volgende:
Dutje op de bank zo.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:43 schreef Coco het volgende:
quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oh god, keffertje Teun bij Van Barneveld zo. Mag ik een touw?
2 jaar terug niet maar inmiddels is ie over the hillquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:49 schreef fetX het volgende:
Bijna elk potje van Clayton is saai om naar te kijken.
Bij uitstek niet over the hill. Haalde nog de Matchplay-finale, maar na het overlijden van Pa Clayton gewoon een dipje.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:52 schreef Szura het volgende:
[..]
2 jaar terug niet maar inmiddels is ie over the hill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |