Je hebt het verhaal niet meegekregen dat ze haar eigen masters niet mocht kopen toen die in de uitverkoop gingen?quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
goedkoop scoren dus? geen wonder dat ze zoveel geld verdient
Gijs is nog erger dan Echoes inderdaad.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat Echoes niet tijdens zijn dienst is dan
Ik vind hun eerdere albums wel leuker.quote:
Nieuwe update met nieuwe nummers in de Shazamlijst die voorbij zijn gekomen:quote:Op donderdag 28 december 2023 12:16 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Shazam-Update van vandaag met nummers die gisteren in de Top 2000 te horen waren, waarbij lange nummers en instrumentale nummers natuurlijk meer geshazamd worden.
8 Iron Butterfly - In-A-Gadda-Da-Vida
15 Ludovico Einaudi - Una Mattina
25 Comptine d'un autre été, l'après-midi
53 Fleetwood Mac - Oh Well
80 The Temper Trap - Sweet Disposition
95 Lauren Daigle - You Say
108 Les Poppys - Non non rien n'a changé
153 Michael Kiwanuka - Love & Hate
161 Joe Cocker - N'oubliez Jamais
184 The Sugarhill Gang - Rapper's Delight
186 Matthias Reim - Verdammt Ich Lieb' Dich
193 Dire Straits - Why Worry? (Remastered 1996)
Hij leest hier mee.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:22 schreef DecoAoreste het volgende:
Zelfs voor Gijs was dat wel heel veel gelul
ik volg haar niet op de voet nee (dan zou ik een stalker zijn, maar je snapt wat ik bedoel)quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt het verhaal niet meegekregen dat ze haar eigen masters niet mocht kopen toen die in de uitverkoop gingen?
Als die zijn hoerige bakkes maar gewoon dichthoudt bij Dreamerquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij leest hier mee.
Hup Gijs! De volgende keer een heel nummer vollullen. Dat kan bijvoorbeeld aan het eind van het uur bij Maan!
Dank voor de jinx. Nu is het zeker dat hij daar doorheen gaat praten.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die zijn hoerige bakkes maar gewoon dichthoudt bij Dreamer
Waarom?quote:
Het is Gijs.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die zijn hoerige bakkes maar gewoon dichthoudt bij Dreamer
Lang verhaal kort: ze is bedrogen door het platenlabel dat opgebouwd is dankzij haar succes en ze werd een dag wakker met het nieuws dat haar masters verkocht werden.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik volg haar niet op de voet nee (dan zou ik een stalker zijn, maar je snapt wat ik bedoel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |