Zonde, was leuk.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:29 schreef 4-elements het volgende:
En weer terug. En uiteraard heb ik mijn stemplaat gemist. Halo of flies.
Geclaude.quote:
Ah zonde! Die is wel echt tofquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:29 schreef 4-elements het volgende:
hier heb ik mijn laatste woord nog niet over gedaan.quote:
Zijn moedertaal is ook gewoon Frans toch?quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:30 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dat geforceerde Frans omdat het op Stromae moet lijken...
Kan hier wel inkomen jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
Over 10 jaar vind ik het wel ok, maar voor nu vind ik dat het te hoog staat voor zulke nieuwe muziek.
Ik heb er al een stuk of 3 gemistquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:29 schreef 4-elements het volgende:
Mijn lunch duurde te lang. En had 'm even niet aanstaan.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:30 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ah zonde! Die is wel echt tof
ja natuurlijk staat het te hoog, maar wel een leuk liedjequote:Op vrijdag 29 december 2023 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
Over 10 jaar vind ik het wel ok, maar voor nu vind ik dat het te hoog staat voor zulke nieuwe muziek.
Wel te hoog inderdaad.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:30 schreef BillDauterive het volgende:
Heer Elements.quote:
Die staat er volgend jaar wel inquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gelukkig staat dit erin en niet dat vreselijke lied met S&F.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |