Die psylliumvezels had ik liever door de yoghurt.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:11 schreef essnhills het volgende:
Blegh. Lactulose is veel te zoet en psylliumvezels moet je in een glas water/vruchtensap doen en dan is het net broodkruimels in een glas drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm ja misschien ga ik het ook wel ergens anders doorheen doen. Zo is het ecjt goor hahaquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die psylliumvezels had ik liever door de yoghurt.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal bestelling voor oud op nieuw is ook gedaanMoet je dat nu al bestellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je mag overigens niet meer klagen over geld vriend.. sushi, extra auto, weekje london, nieuwe daken...quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oudjaar gaan ze eerder dicht dus kan m'n bestelling maar alvast gedaan hebben.
Al klaar voor een marathon?quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:23 schreef kwiwi het volgende:
M'n hardlooprondje wordt steeds langer omdat ik tijdens het verdwalen steeds een nóg betere route vind![]()
Hier gaat het geknal het hele jaar door, maar het is nu wel erger. Puppy is sinds vanochtend in de kennel, dan heeft hij 'rust'.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn hond doet het tot nu toe ook goed met vuurwerk; wordt her en der toch al wat afgestoken. Straks zit die lekker ergens in een hutje op de hei en dan heeft die nergens last van.
Ik dacht dat klagen een basisrecht was in Foquevillequote:Op vrijdag 29 december 2023 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag overigens niet meer klagen over geld vriend.. sushi, extra auto, weekje london, nieuwe daken...
quote:
Dat is ook niet zo verantwoordelijk, broerquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De godin kan 220, ook nooit geprobeerd dat te halen
Ik ben ook nog nooit naar een marathon gaan kijkenquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zul je me nooit zien doen denk ik, het moet wel leuk blijven
Ik vind het met de idioten op de weg ook gewoon niet verantwoordelijkquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de zaadbak () heeft het tot 192 gehaald, toen moest ik van het gas af.
Hij zou nog verder moeten kunnen, maar dan heb ik wel een lang stuk weg nodig
is het ook niet, maar op een stille zondagochtend op een stuk 4 baans Deutsche Autobahn ohne Limit is het net wat beter te doenquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het met de idioten op de weg ook gewoon niet verantwoordelijk
Niet in Nederland nee.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo verantwoordelijk, broer
@:bitterbal bestelling voor oud op nieuw is ook gedaanLekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Zo kwam ik een keer op een mooie dag met stralende zon invoegen op een stuk duitse autobahn zonder limiet én zonder medeweggebruikersquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het ook niet, maar op een stille zondagochtend op een stuk 4 baans Deutsche Autobahn ohne Limit is het net wat beter te doen
Waarom denk je dat ik zo weinig geld heb. Los van de vakantie allemaal noodzaak.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag overigens niet meer klagen over geld vriend.. sushi, extra auto, weekje london, nieuwe daken...
@:bitterbal bestelling voor oud op nieuw is ook gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo de 130kmu aangetikt met de Duster?quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo kwam ik een keer op een mooie dag met stralende zon invoegen op een stuk duitse autobahn zonder limiet én zonder medeweggebruikersToen heb ik het er wel even van genomen hoor
de Awdi zal ongetwijfeld beter gaan dan de zaadbakquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo kwam ik een keer op een mooie dag met stralende zon invoegen op een stuk duitse autobahn zonder limiet én zonder medeweggebruikersToen heb ik het er wel even van genomen hoor
quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo weinig geld heb. Los van de vakantie allemaal noodzaak.
Nee had toen ook een audiquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo de 130kmu aangetikt met de Duster?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |