de zaadbak (quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk 195 km/h
Maar dat heb ik natuurlijk nooit gereden, want dat zou heel onverantwoordelijk zijn
Heb jij een verse tapijtrol-fetish?quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Lila trui van de Sting is goedgekeurd en ruikt naar nieuwe vloerbedekking op zo'n rol dus die blijft sowieso zodat ik er de hele tijd aan kan snuffelen.
En nieuwe boeken, vooral fotoboeken. En lijm. En nieuwe auto's.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb jij een verse tapijtrol-fetish?
Ook benzine?quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En nieuwe boeken, vooral fotoboeken. En lijm. En nieuwe auto's.
Nu zie ik echt zo'n ordinaire partybus voor me.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n feestbak haalt sowieso de 170 lachend, maar toen werd het te druk om harder te proberen.
Zoals in Jackassquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu zie ik echt zo'n ordinaire partybus voor me.
Ik vind benzine stift wel lekker ruiken.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms, gaat snel tegenstaan. Maar wel sommige soorten lak en vernis enzo.
Oh dat is wel fijn voor de hond.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn hond doet het tot nu toe ook goed met vuurwerk; wordt her en der toch al wat afgestoken. Straks zit die lekker ergens in een hutje op de hei en dan heeft die nergens last van.
Die psylliumvezels had ik liever door de yoghurt.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:11 schreef essnhills het volgende:
Blegh. Lactulose is veel te zoet en psylliumvezels moet je in een glas water/vruchtensap doen en dan is het net broodkruimels in een glas drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm ja misschien ga ik het ook wel ergens anders doorheen doen. Zo is het ecjt goor hahaquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die psylliumvezels had ik liever door de yoghurt.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal bestelling voor oud op nieuw is ook gedaanMoet je dat nu al bestellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je mag overigens niet meer klagen over geld vriend.. sushi, extra auto, weekje london, nieuwe daken...quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oudjaar gaan ze eerder dicht dus kan m'n bestelling maar alvast gedaan hebben.
Al klaar voor een marathon?quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:23 schreef kwiwi het volgende:
M'n hardlooprondje wordt steeds langer omdat ik tijdens het verdwalen steeds een nóg betere route vind![]()
Hier gaat het geknal het hele jaar door, maar het is nu wel erger. Puppy is sinds vanochtend in de kennel, dan heeft hij 'rust'.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn hond doet het tot nu toe ook goed met vuurwerk; wordt her en der toch al wat afgestoken. Straks zit die lekker ergens in een hutje op de hei en dan heeft die nergens last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |