quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou. Mijn DPD-saga is ook achter de rug hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog vragen?
Your beauty never ever scared me.
Ja zo'n meisje kan er ook niks aan doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kudo's hoe je beleefd blijft in je mail en toch hele duidelijke feedback geeft.
Zo, nou. Mijn DPD-saga is ook achter de rug hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog vragen?![]()
![]()
![]()
![]()
Eens. Niet iedereen kan dan het fatsoen opbrengen om normaal te communiceren.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zo'n meisje kan er ook niks aan doen natuurlijk.
Was gewoon eoa rijtjeshuis in de wijk, hier een kilometer vandaan. Toen ik dat mailtje kreeg METEEN heen gelopen, hangt er een briefje achter het raam dat begint met "Beste kland, de openingstijden zijn verandert"quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kudo's hoe je beleefd blijft in je mail en toch hele duidelijke feedback geeft.
Klandquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was gewoon eoa rijtjeshuis in de wijk, hier een kilometer vandaan. Toen ik dat mailtje kreeg METEEN heen gelopen, hangt er een briefje achter het raam dat begint met "Beste kland, de openingstijden zijn verandert"Bleek dat ze pas om 12 uur open gingen.
Dus ik stond daar om 10:30, kon ik weer terug. En later nog een keer lopen, toen het inmiddels WEL was gaan regenen. Ik was echt bang dat ie het inmiddels teruggestuurd zou hebben![]()
Zo, nou. Mijn DPD-saga is ook achter de rug hoorDus feitelijk hetzelfde als wat ze bij mij hebben gedaan, alleen zonder je een week later toch nog even in te lichtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog vragen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Kan zo op een tegeltje.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ja, weer eens geleerd wat we eigenlijk allang wisten: half november moet je stoppen met dingen op internet kopen want daarna is het gewoon een puinhoop. Half januari mag je weer verder
nou ja er staat dan op de site van "Je pakket ligt klaar om opgehaald te worden bij je gewenste pakketpunt".quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus feitelijk hetzelfde als wat ze bij mij hebben gedaan, alleen zonder je een week later toch nog even in te lichten
Bij mij stond er het verkeerde adres, kan ook.quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja er staat dan op de site van "Je pakket ligt klaar om opgehaald te worden bij je gewenste pakketpunt".
Wat er HAD MOETEN staan is bij welk punt precies met adres en al. Maar goed, volgens mij kon dat dus maar één punt wezen. Maar dat weerhield DPD er niet van om gewoon te falen. Kennelijk hadden ze meer pakketjes voor die andere wijk dan voor de mijne. Aan de deur bezorgen is sowieso nooit geprobeerd.
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij mij stond er het verkeerde adres, kan ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja tuurlijkAlles kan
Ik ga het niet eens proberen te begrijpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
heb je mail in Ome Henk stem gelezenquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja beter. Ik stop er ook mee.
Hoe dan ook, mijn biljetje is er![]()
Nog mazzel dat er niet 200 euro invoerrechten bij kwam of zo
oh, ik dacht dat dat postnl wasquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:32 schreef Elvi het volgende:
DPD is gewoon het debieltje onder de pakketbezorgers. En dat zeg ik terwijl ik zelf wacht op een pakketje wat met DPD gaat komen
ZO kansloos dat je dat zelf niet kan kiezenquote:Op vrijdag 29 december 2023 13:32 schreef Elvi het volgende:
DPD is gewoon het debieltje onder de pakketbezorgers. En dat zeg ik terwijl ik zelf wacht op een pakketje wat met DPD gaat komen
DPD en DHL automaat liggen direct naast elkaar hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |