Het mocht alleen iets droger zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2023 12:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond de temperatuur deze zomer prima.
Worden er meerdere miljoenen uitgereikt dan?quote:Op vrijdag 29 december 2023 12:25 schreef essnhills het volgende:
Ohja, bijna oudejaarstrekking. Dan word ik miljonair
Nou, ben benieuwd of we weer 50 euro winnen of zoquote:Op vrijdag 29 december 2023 12:25 schreef essnhills het volgende:
Ohja, bijna oudejaarstrekking. Dan word ik miljonair
Ik heb 2 halfjes, dus ik win de helftquote:Op vrijdag 29 december 2023 12:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Worden er meerdere miljoenen uitgereikt dan?
Want de hoofdprijs, die win ik natuurlijk,,,
Toch winstquote:Op vrijdag 29 december 2023 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ben benieuwd of we weer 50 euro winnen of zo
Eigenlijk verlies, maar goed.. elke euro is er 1quote:
Als je met 2 halfjes 50 wint san heb je toch winst?quote:Op vrijdag 29 december 2023 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk verlies, maar goed.. elke euro is er 1
quote:
hier regent het weer, dus de zoektocht naar oliebollen is gecancelled.quote:Op vrijdag 29 december 2023 12:41 schreef kwiwi het volgende:
VakantieNu eerst even lekker hardlopen in de kou
Natte voeten bij pa en ma Hills?quote:Op vrijdag 29 december 2023 12:43 schreef essnhills het volgende:
Oeh vanmorgen zijn de sluizen bij het haventje bij mijn oudere dichtgegaan
Nog hoger dan gister dus
Nee dat niet gelukkigquote:Op vrijdag 29 december 2023 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Natte voeten bij pa en ma Hills?
Flinke broodrooster wel.quote:Op vrijdag 29 december 2023 12:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de @:Ama's in het broodrooster proppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog vragen?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou. Mijn DPD-saga is ook achter de rug hoorNee, maar bedankt voor de update.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog vragen?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nou. Mijn DPD-saga is ook achter de rug hoorKudo's hoe je beleefd blijft in je mail en toch hele duidelijke feedback geeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog vragen?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |