Straks lekker aan de wandel dusquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, ik zie wat blauwe lucht
Voor je uppie en je burenquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ik heb nog steeds niks want ik ga niet voor mn uppie wat afsteken
Wij ook, ff lekker papperig naar Duitsland geweest de auto volladen tussen het plebs.quote:
Pics van je vuurwerk!quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij ook, ff lekker papperig naar Duitsland geweest de auto volladen tussen het plebs.
met een dagje ben ik net over de grens en mag ik weer terugquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook wel weer zin in een dagje Duitsland.
wanneer gaan we?quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook wel weer zin in een dagje Duitsland.
Flauw.quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:10 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, nee.. dan koop ik wel wat anders
ik zit in een flat en ben niet de enige die zou afsteken dus heb er dan niet echt moeite meequote:Op vrijdag 29 december 2023 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Flauw.
Ik heb overbuurkinderen die er gek op zijn, die zullen het wel waarderen
Hier waren het alleen die overburen vorig jaarquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit in een flat en ben niet de enige die zou afsteken dus heb er dan niet echt moeite mee
Ik ook, zet wel een YouTube op van Tokyo of zo, dat ziet er mooier uit dan die achterlijke cobra's of hoe moeten die knaldingen hier hetenquote:
@Haags kijk deze dan. Wel bewijs van wat je gisteren zeiquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, zet wel een YouTube op van Tokyo of zo, dat ziet er mooier uit dan die achterlijke cobra's of hoe moeten die knaldingen hier heten
vorige huis deden meerdere buren wel wat, maar daar kende ik ook meer mensen, is het ook leukerquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier waren het alleen die overburen vorig jaar
die hebben ze daar ook wel hoorquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, zet wel een YouTube op van Tokyo of zo, dat ziet er mooier uit dan die achterlijke cobra's of hoe moeten die knaldingen hier heten
Ik ken echt niemand hierquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
vorige huis deden meerdere buren wel wat, maar daar kende ik ook meer mensen, is het ook leuker
Weet nog niet. Moet vanavond nog even weg.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hey haagsie
Vandaag darts kijken?
Kijk eens aan. Die kan ik goed gebruiken.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:49 schreef LTVDK het volgende:
@:Haags https://www.jumbo.com/aan(...)ce-gusto/3975040-C-1
Vanmiddag ons aller RAYBARquote:Op vrijdag 29 december 2023 10:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Weet nog niet. Moet vanavond nog even weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |