quote:Op woensdag 18 december 2024 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
Morgen half 11 komt er een stemliedje. Die wil ik eigenlijk wel meepakken
dit is de playlist voor deze donderdag: https://ondergewaardeerde(...)ylist-19-december-4/
Ik hoop maar dat je niet langzaamaan impotent wordtquote:Op donderdag 19 december 2024 10:27 schreef BillDauterive het volgende:
Gorki - Beste Bill![]()
![]()
![]()
Wat raar dat het hier zo gezakt is, terwijl Gorki in de andere lijst juist zo gestegen is.
Heerlijk lied. En ook een beetje persoonlijk, want 'Bill'.
Dat hoop ik ook nietquote:Op donderdag 19 december 2024 10:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je niet langzaamaan impotent wordt
En hoger dan hier.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:33 schreef MielMonteur het volgende:
Deze staat gewoon in de lijst der lijsten![]()
Wel een dansje erbij
Ik heb bij de Snob ook op Grace van Buckley kunnen stemmen, maar die heeft ook een re-entry gehad. Na 4 Top2000-loze jarenquote:Op donderdag 19 december 2024 10:34 schreef S9H het volgende:
Volgens uur in De Dijk met Zevende hemel. Die staat ook in de keuzelijst van de Top2000. Hoe zat het ook alweer? Als ze een x aantal jaar in de keuzelijst staan zonder succes, dan kunnen ze ook hier de keuzelijst inkomen?
Grace staat sinds 2022 in de Snob. Na 2 jaren uit de lijst der lijsten.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:36 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik heb bij de Snob ook op Grace van Buckley kunnen stemmen, maar die heeft ook een re-entry gehad. Na 4 Top2000-loze jaren
Heeft redelijk muzikaal behang gehalte inderdaad.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
Deze van Nena kan me niet bekoren. Rest van t uur wel fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |