De dj's klinken tegenwoordig iig beter. Niet persé gelikte profs (is voor mij ook geen noodzaak), maar ook niet meer alsof het muziekliefhebbende maar verbaal niet zo begaafde neefje/nichtje van de programmaleider achter de micofoon is gezet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:57 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Pinguin wordt steeds beter in het uitzenden van de Snob 2000. Het is namelijk veel meer dan een lijst van 2000 liedjes hebben en die uitzenden. Dat bleek wel toen KX Radio enthousiast aangaf de lijst te willen uitzenden in 2016.![]()
Sprak laatst Ruben Eg (collega van me) en die doet iig weer mee in de ochtend. Ik zag ook Martje Schoemakers aankondigen dat ze meedoet.quote:Op zondag 15 december 2024 17:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Over de DJs gesproken, is het al bekend wie dit jaar de lijst presenteren?
Doet DJ Ratz het nog?quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De dj's klinken tegenwoordig iig beter. Niet persé gelikte profs (is voor mij ook geen noodzaak), maar ook niet meer alsof het muziekliefhebbende maar verbaal niet zo begaafde neefje/nichtje van de programmaleider achter de micofoon is gezet.
Hij zal dit jaar ook een paar dagen een uurtje presenteren. Gelukkig wel. Ik vind hem echt bij de Snob 2000 horen (net zoals Dopesmoker en het commentaar erop dat het nummer zo lang/niet lang genoeg duurt).quote:
Yep. Morgenochtend (woensdag 18 december) om 7:00 begint het op www.pinguinradio.com.quote:
Volgens mij wordt vanavond om 19:00 het eerste gedeelte bekend gemaakt (en vervolgens elke dag om 19:00, nl. de playlist voor de dag erna).quote:
Ik zie een hoop mooie liedjes die veel te laag staan. Het is net de Top2000quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:05 schreef PippenScottie het volgende:
We hebben een daglijst:
https://ondergewaardeerde(...)ylist-18-december-4/
Ik ben inmiddels aan de man gewend geraakt, en aan zijn weleens wat moeizame reis door het leven.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:56 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Hij zal dit jaar ook een paar dagen een uurtje presenteren. Gelukkig wel. Ik vind hem echt bij de Snob 2000 horen (net zoals Dopesmoker en het commentaar erop dat het nummer zo lang/niet lang genoeg duurt).
Je kunt de nummers natuurlijk Shazammen.quote:Op woensdag 18 december 2024 08:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Vind het nog steeds vervelend dat door de opzet het nooit duidelijk is via hun website wat er nou precies gedraaid wordt
Heb de lijst in een andere tab open maar vind het nogal vervelend om steeds daar naartoe te schakelen, zeker op mobielquote:Op woensdag 18 december 2024 08:15 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je kunt de nummers natuurlijk Shazammen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Er is geen app, je kunt em echter vanuit het menu op je home screen zettenquote:Op woensdag 18 december 2024 09:03 schreef MielMonteur het volgende:
Waar kan je die app ook alweer vinden? Kan op mijn google play store niks vinden.
65daysofstatic mooi.
Die cover van I Alone ook zeker beter dan het origineel. Probleem met het nummer blijft wel dat ik het na het eerste refrein altijd wel gehoord heb.
Ik hoorde er net nog een reclame voor hahahquote:Op woensdag 18 december 2024 09:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Er is geen app, je kunt em echter vanuit het menu op je home screen zetten
Oh die heb ik gemist dan, misschien iets nieuwsquote:Op woensdag 18 december 2024 09:07 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Ik hoorde er net nog een reclame voor hahah
Maar helemaal prima. Thnx!
Ah (ah-ah ah ah ah) hier is de danspauzequote:Op woensdag 18 december 2024 10:36 schreef MielMonteur het volgende:
nummers dit uur zijn niet easy-listening
Epica was verreweg de matigste plaat van het uur jaquote:Op woensdag 18 december 2024 10:54 schreef MielMonteur het volgende:
Efteling-metal blijft toch een nee voor mij
Meeste metal platen in de snob vind ik eerlijk gezegd behoorlijk matig, maar ik ben dan ook niet van de cookie cutter metalquote:Op woensdag 18 december 2024 10:54 schreef MielMonteur het volgende:
Ze staan op Jera dit jaar.quote:Op woensdag 18 december 2024 11:20 schreef BillDauterive het volgende:
New Noise![]()
![]()
![]()
Deze gasten zijn bezig met een afscheidstour. Als ze nog een keer naar Nederland komen, dan wil ik daar eigenlijk best graag heen. Refused was mijn hoogtepunt van Lowlands 2012.
In het geval van Epica kan je de term Efteling-metal letterlijk nemen. Ze staan o.a. in de lijst met een lied dat is gebaseerd op Danse Macabre, de muziek van het vroegere spookslot (en wat ik heb begrepen ook de nieuwe attractie), met een videoclip die is opgenomen in de Efteling.quote:Op woensdag 18 december 2024 10:54 schreef MielMonteur het volgende:
Hier is duidelijk te merken dat de fanclub er dit jaar geen zin in had (of niet zat op te letten).quote:Op woensdag 18 december 2024 11:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van 239 naar 1940. Dat zegt veel over het aantal stemmers en de fluctuatie van jaar tot jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |