Ja, klopt. Criterium is nu meer of het in de Top 2000 staat of niet. Dit omdat een aantal jaar geleden de Top 2000 hun keuzelijst erg heeft uitgebreid (soms staan er hele albums in de keuzelijst). Maar als een liedje uit de Top 2000 valt dan is het niet zo dat die direct het jaar erop in aanmerking komt voor de Snob 2000, pas als het een x aantal jaar niet is gelukt.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:34 schreef S9H het volgende:
Volgend uur in De Dijk met Zevende hemel. Die staat ook in de keuzelijst van de Top2000. Hoe zat het ook alweer? Als ze een x aantal jaar in de keuzelijst staan zonder succes, dan kunnen ze ook hier de keuzelijst inkomen?
Aan het eind zal er weer een Spotifylijst zijn. Vorig jaar was er inderdaad een lijst die dagelijks werd bijgewerkt maar daar is nu niet voor gekozen. O.a. om niet teveel luisteraars weg te trekken van Pinguin.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weet iemand of er ook weer een Snob 2000-spotifylijst is met de nummers die op de eerste dag zijn geweest? Afgelopen jaren werd die steeds dagelijks bijgewerkt geloof ik
quote:1781. (NIEUW) Russian Circles – Harper Lewis (2008)
1773. (1958) Killing Joke – In Cythera (2012)
Prima keuzesquote:Op donderdag 19 december 2024 13:09 schreef pipster het volgende:
Gewoon twee stemliedjes in een uur
[..]
Afrique Victime was een stemplaat. Staat hoog op mijn lijstje van bands die ik een keer wil zien.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mdou Moctar
Ooit op Eindhoven Psych Lab gezien, jaren terug.
Toen al sterk, en nu nog!
Was een hele positieve verrassing toen ik ze een keer op Radio 2 oid hoorde
Niks terug, heeft er nooit ingestaan, alleen is Love Shack er dit jaar uitgevallen.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Rock Lobster mag van mij best terug in de Top 2000, zit er tenminste weer wat vreemde muziek tussen al dat saaie gekabbel
Terug of voor de eerste keer erin, punt blijft dat die er van mij gewoon in magquote:Op donderdag 19 december 2024 13:21 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Niks terug, heeft er nooit ingestaan, alleen is Love Shack er dit jaar uitgevallen.
Rock Lobster is sowieso an sich nooit een hit geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |