Al besprokenquote:
nou dat vele binnen zitten daar word je ook wel gaar vanquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach hoef je niet naar buiten
Win win
Ja Stewart hebben we ook al gehadquote:
Wind en er komt water van boven en van onderenquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is droog en de zon probeert er voorzichtig doorheen te komen?
Een vagina?quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
nee, harde wind en regen. Volgend jaar naar de zon!quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een vagina?
Of was dit geen raadsel?
Moedt wtfquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:41 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn buren -schatten zijn het- neigen een beetje naar tokkie.
Ik moedt wel heel lachen toen mijn buurmeisje een jaar of tien was en naar buiten kwam na middernacht “he pap, hier is nog een nitraatje”
Allemaal goedgekomen
Al besprokenquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Al besproken dat t al besproken is
Jij doet sex verkeerdquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een vagina?
Of was dit geen raadsel?
Heyquote:
paar huizen verderop een hopeloze familie tokkie. Tig kinderen, Hele tuin vol met zinloze troep, tuinhek dat schots en scheef staat met touwtjes vastgebonden, etcquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:41 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn buren -schatten zijn het- neigen een beetje naar tokkie.
Ik moedt wel heel lachen toen mijn buurmeisje een jaar of tien was en naar buiten kwam na middernacht “he pap, hier is nog een nitraatje”
Allemaal goedgekomen
Al besproken dat Al besproken Al besproken isquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een vagina?
Of was dit geen raadsel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |