Mij ouders wel van die tijd, maar zij hadden gewoon smaak en derhalve geen Bietel-verering.quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn ouders zijn ook niet van de Beatles generatie en vonden er zelf ook niets aan, dus ik heb de indoctrinatie ook niet gehad, zoals de rest van de mensheid.
Exact dit iddquote:Op vrijdag 29 december 2023 08:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn ouders zijn ook niet van de Beatles generatie en vonden er zelf ook niets aan, dus ik heb de indoctrinatie ook niet gehad, zoals de rest van de mensheid.
Mijn ouders waren daar wel fan van, maar ik heb er ook nooit wat mee gehadquote:Op vrijdag 29 december 2023 08:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Diep. Heel diep.quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:51 schreef Gehenna het volgende:
Understand the yoouu,
Understand the meeee yeah!
Goeie tekstquote:Op vrijdag 29 december 2023 08:51 schreef Gehenna het volgende:
Understand the yoouu,
Understand the meeee yeah!
Hadden beter id nacht gezeten toen ik sliepquote:Op vrijdag 29 december 2023 08:50 schreef Mark-Hgl het volgende:
Aardig wat gitaren zo op de vroege morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |