Slaap ze!quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Goed ik ga ook eens richting bed
quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
trusten.quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ja, daarom ga ik vooral niet op de bank zitten dezer dagen en geef ik m'n katten minder aandacht dan ze gewend zijn. Komt wel weer goed in het nieuwe jaar.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Posten met een poes op de schoot blijft vrij irritant
Ik ooit een keer in Aldeboarn.quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:46 schreef Dagoduck het volgende:
Zes keer live gehoord dit nummer (minimaal, het kan zijn dat er nummers ontbreken bij setlisten op setlist.fm).
[ afbeelding ]
Deze versie zouden jullie allemaal eens moeten luisteren, inclusief clip. Ik lig nog steeds op de grond van het lachenquote:
Sleep well Dagoquote:
Voor dit soort nummers wel ja, zeg ik als mede Brabo.quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Als geboren en getogen brabo moet ik me even voor ik naar bed ga even excuseren voor het bestaan van Guus
Ik wel.quote:Op vrijdag 29 december 2023 03:51 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik zit hier nooit op dit tijdstip. Is hier eigenlijk letterlijk altijd iemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |