Veel plezier. You got this!quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:22 schreef ok01 het volgende:
Om even in de lichte sfeer te blljven: Ik heb de eerste week van januari een date
Wel ontmoet via Tinder, dus hou nog wel even mn hart vast
Mwah, je kun er zelf van maken wat je wilt hè. Misschien niet meer met diezelfde personen...quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het dan ook nooit meer wordt zoals het was. Waarschijnlijk alleen maar minder ook, sorry
Jep.. zou eigenlijk eens moeten checken wat een vriend van mij doet die ik al heel mijn leven ken.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja snap ik wel hoor, die overgang van het met vrienden doen naar met familie vieren is iets waar ik denk ik als het zover is ook moeite mee zal hebben.
Ouder worden kan verrekte moeilijk zijn soms
Yes komt goedquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Ga er vooral met een open gevoel naartoe, je ziet het wel
Jeeeeejquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:22 schreef ok01 het volgende:
Om even in de lichte sfeer te blljven: Ik heb de eerste week van januari een date
Dankjequote:Op vrijdag 29 december 2023 02:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Veel plezier. You got this!
Leukquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:22 schreef ok01 het volgende:
Ja misschien moet ik ook gewoon mn verwachtingen veranderen, of gewoon compleet andere plannen maken.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het dan ook nooit meer wordt zoals het was. Waarschijnlijk alleen maar minder ook, sorry
Komt goedquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Leuk[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar mag je zeker enthousiast over worden, zolang je er wel met gezonde verwachtingen in staat
Love Em!quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fish dicks. Do you like 'm?
What are you, a gay fish?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |