Ik heb daar als vrouw soms ook moeite mee, hoewel het misschien voor mij wat makkelijker is dan voor mannen. Het is gewoon een kwestie van proberen en hopen dat je raak schietquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh ja, tijdens uitgaan flirten kan ik ook totaal niet. Gewoon een gesprek hebben, oke. Maar echt afstappen op een meid en het gesprek verder escaleren? Ben daar echt zo slecht intenzij de meid zelf duidelijk laat zien dat ze interesse heeft.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:38 schreef Gretzl het volgende:
Leren kennen via Wolf Alice
Ellie Rowsell godinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Ik kom best vaak in een gay bar. Niets engs aan! Maar ik begrijp dat het niet zo voelt.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee, bi maar wel een sterke voorkeur voor mannen. Ben alleen een beetje te onzeker om in m'n eentje naar een gay bar te gaan
Schreeuw het uit!!!!quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Good Riddanceplaatje voor m'n ex
Valt wel mee hoe eng dat isquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee, bi maar wel een sterke voorkeur voor mannen. Ben alleen een beetje te onzeker om in m'n eentje naar een gay bar te gaan
Ja, maar niet vaak. In mijn kroeg komen maar weinigen van mijn leeftijd. Is wel echt iets wat ik merk in Den Helder vergeleken met andere plaatsen waar ik af en toe kom dat het 'aanbod' gewoon heel veel minder is.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mag ik jou eens vragen.. jij bent zo vaak in de kroeg of bij wen concert en je hebt altijd verhalen over mensen van over de hele wereld die je hebt gesproken.
Komen er dan ook weleens leuke dames voorbij?
Al is ze nu dood. Het zou me niets boeienquote:
Dit is voor mij wat te diep iddquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je kan plannen niet blijven invriezen, dan bederven ze
Daaaaamn ik word Confucius om half drie s nachts
Ja, ik denk toch dat dat de beste methode is. Het hele Me Too gebeuren helpt ook niet mee met zelfverzekerd op vrouwen afstappen, maar soms moet je inderdaad dan maar in het diepe srpingen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:38 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb daar als vrouw soms ook moeite mee, hoewel het misschien voor mij wat makkelijker is dan voor mannen. Het is gewoon een kwestie van proberen en hopen dat je raak schiet
Zolang je maar niet degene ongepast aanraakt zonder toestemming moet het wel goedkomen lijkt mequote:Op vrijdag 29 december 2023 02:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, ik denk toch dat dat de beste methode is. Het hele Me Too gebeuren helpt ook niet mee met zelfverzekerd op vrouwen afstappen, maar soms moet je inderdaad dan maar in het diepe srpingen.
Eindhoven, dus Utrecht e.o. is nog wel te doenquote:Op vrijdag 29 december 2023 02:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kom best vaak in een gay bar. Niets engs aan! Maar ik begrijp dat het niet zo voelt.
Als je een beetje in het midden van het land woont, dan neem ik je wel een keer mee.
Sowieso niet, ik vind een heer blijven altijd prioriteit nummer 1quote:Op vrijdag 29 december 2023 02:40 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zolang je maar niet degene ongepast aanraakt zonder toestemming moet het wel goedkomen lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |