en als het een week 35 graden is volgende zomer dan zal het wel weer geen drup regenen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:54 schreef PippenScottie het volgende:
Kan die fucking regen ooit eens stoppen
Helaas gemistquote:
Nederland smakeloos land?quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:54 schreef PippenScottie het volgende:
Kan die fucking regen ooit eens stoppen
Er komt een heerlijk uurtje aan idd. Denk dat ik om 2 uur ga pitten.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:53 schreef TheVulture het volgende:
Komend uur wel een lekker blok met Sabotage, Zitti E-Buoni, Song 2, Watermelon Sugar, Smooth Operator en dan Gaia als absolute uitsmijter achter elkaar![]()
Niks mis met een beetje enthousiasmequote:Op vrijdag 29 december 2023 00:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik realiseer me ook per jaar dat een beetje leuk kletsen belangrijker is dan spammen. Ik was de eerste paar jaar wel echt heel erg
Truste peacequote:Op vrijdag 29 december 2023 00:55 schreef peaceman het volgende:
ik ga ook naar bed. wel stemplaatje missen, maar dan ben ik wellicht morgen wel wat vroeger aanwezig
Inkakken is bijpakken.quote:
was zeker leuk! Maar ook ik word een dagje ouder, ook al ben ik in vergelijking in een broekiequote:Op vrijdag 29 december 2023 00:55 schreef ok01 het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje enthousiasme
Zit er toch nog een generatiekloof tussen ons.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:55 schreef MTheBassman het volgende:
deze ga ik echt zoooo goed op. Jeudgsentiment van naar de club gaan als 16 jarige
trustenquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:55 schreef peaceman het volgende:
ik ga ook naar bed. wel stemplaatje missen, maar dan ben ik wellicht morgen wel wat vroeger aanwezig
Sleep well peacequote:Op vrijdag 29 december 2023 00:55 schreef peaceman het volgende:
Het duurt gelukkig nog even voordat je echt een dagje ouder wordtquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
was zeker leuk! Maar ook ik word een dagje ouder, ook al ben ik in vergelijking in een broekie
Trustequote:Op vrijdag 29 december 2023 00:57 schreef Felagund het volgende:
Ik ga ook maar eens tukken.Veel luisterplezier nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |