Stukje 4'33.quote:
Narcisten, aandachtzoekers en sneuneuzen. Vaak nemen ze ook foetus-kinders mee die het vooral helemaal niet leuk vinden binnen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:41 schreef DireStraits7 het volgende: Er gaan echt te veel mensen op de 'playback plek' staan die de ballen van het nummer kennen.
Jammer dat ik een beelddenker ben.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:44 schreef ok01 het volgende:
Van Inkel lijkt me echt iemand die zijn eigen shows terugluistert terwijl hij zichzelf aftrekt
quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sterkte Gretzl, ik hoop met je mee.
quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Heel veel sterkte!![]()
Hopelijk volgen er nog mooie stappen
Dank allemaalquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:40 schreef ok01 het volgende:
[..]![]()
Ik hoop met je mee op een goed herstel
quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
Mooi, die meuk voorbij, dan ga ik zo denk even de zoom in.
Of hij zet een DVD van U2 op en denkt dat ie het zelf isquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:44 schreef ok01 het volgende:
Van Inkel lijkt me echt iemand die zijn eigen shows terugluistert terwijl hij zichzelf aftrekt
Gewoon tijdens de uitzending al, daarom klinkt hij ook altijd zo hijgerigquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:44 schreef ok01 het volgende:
Een man die in plaats van behang alleen maar spiegels aan de muur heeft hangen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:44 schreef ok01 het volgende:
Oh sorryquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jammer dat ik een beelddenker ben.
het is je vergeven, heb in ieder geval gelachenquote:
Ja zoiets inderdaadquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of hij zet een DVD van U2 op en denkt dat ie het zelf is
Bah bahquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Gewoon tijdens de uitzending al, daarom klinkt hij ook altijd zo hijgerig
En levensgrote posters van zichzelf heeft hangenquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een man die in plaats van behang alleen maar spiegels aan de muur heeft hangen.
Misschien vragen aan Radio 2 of ze Tubular Bells nog een paar keer willen draaien.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
We lopen 2 topics (voor, -12 van de Extra 500), dus netto 10 topics, achter op vorig jaar.
Beter laten we dat aantal maar varen.
Ik ben eigenlijk erg blij met het tempo dit jaar. Gezellig druk maar niet helemaal onmogelijk bij te houden.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
We lopen 2 topics (voor, -12 van de Extra 500), dus netto 10 topics, achter op vorig jaar.
Beter laten we dat aantal maar varen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |