Fool's Overture en/of School in de top 10 gogogoquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:30 schreef DireStraits7 het volgende:
Helaas zal Roger Hodgson en/of Rick Davies moeten overlijden voor Supertramp écht op waarde geschat gaat worden.
Nee want dan stond het wel weer in de top10quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
School wordt wel op waarde geschat toch?
Zelfs Stenders en Van Inkel was nog top, en Rinkeldekinkel in de vroege 90s.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:30 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
[..]
Curry en van Inkel, dat waren nog eens tijden...
Dat was ook verschrikkelijk ja... wat zou zo'n zenderbaas nou tegen dat soort gasten zeggen. Als je je eigen schijtlol zoveel belangrijker vindt dan zo'n lijst moet je lekker met vakantie gaan...quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:30 schreef patat het volgende:
Gelukkig deed ‘ie het niet echt. Gijs Staverman pingelde op een speelgoedpiano door Hilversum 3 heen
School staat al aardig hoog toch?quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:30 schreef DireStraits7 het volgende:
Helaas zal Roger Hodgson en/of Rick Davies moeten overlijden voor Supertramp écht op waarde geschat gaat worden.
staat bij mij ook niet in mijn top 10quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee want dan stond het wel weer in de top10
Ach, zo gaat dat met heel veel artiesten. Dan zakt opeens alles van die artiest. En ook allemaal ongeveer even ver terug.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:29 schreef DecoAoreste het volgende:
Supertramp met alle nummers iets gezakt zie ik ineens
Ik betwijfel of er überhaupt een zenderbaas is, aangezien al die onbenullen al jarenlang mogen aanmodderen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was ook verschrikkelijk ja... wat zou zo'n zenderbaas nou tegen dat soort gasten zeggen. Als je je eigen schijtlol zoveel belangrijker vindt dan zo'n lijst moet je lekker met vakantie gaan...
Lager dan ooit helaas.quote:
Rick Davies' eventuele dodenbonus gaat minder opleveren dan met Hodgson vrees ik, ik zie top 10 alleen kans hebben bij Hodgson denk ik.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Fool's Overture en/of School in de top 10 gogogo
Als doden geen belemmering zijn dan Led Zeppelinquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:32 schreef ok01 het volgende:
Daarover gesproken:
Als jullie een band weer bij elkaar kon krijgen, welke zou dat zijn?
zonder twijfel Beatles, maar ja...quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:32 schreef ok01 het volgende:
Daarover gesproken:
Als jullie een band weer bij elkaar kon krijgen, welke zou dat zijn?
Verblind door het marktaandeel waarschijnlijk... op Radio 2 is ook heel weinig verloop qua DJ's volgens mij in vergelijking met andere zendersquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er überhaupt een zenderbaas is, aangezien al die onbenullen al jarenlang mogen aanmodderen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fool's Overture opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed dat in ieder geval gezegd is dat het 'caféschuifje' minder vaak open moet, want het valt me op dat het café significant minder te horen is dan andere jaren.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was ook verschrikkelijk ja... wat zou zo'n zenderbaas nou tegen dat soort gasten zeggen. Als je je eigen schijtlol zoveel belangrijker vindt dan zo'n lijst moet je lekker met vakantie gaan...
Staat hier ook in de kast (wel van vaders, maar dat is detail).quote:
Met de zoon van John Bonham kan het nog wel voor een tour misschienquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als doden geen belemmering zijn dan Led Zeppelin
Nou vooruit, die ookquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
zonder twijfel Beatles, maar ja...
quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fool's Overture opprima volgorde wmbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ik vrees dat Now and Then hun afscheid isquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
zonder twijfel Beatles, maar ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |