Zeker, maar toch altijd fijn om het weer te horen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:18 schreef Felagund het volgende:
Dit is ook een typisch top 2000 nummer dat ik anders nooit hoor.
177, zal wel middenin de nacht zijn?quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jaaa eindelijk![]()
Daar werd vorig jaar op Twitter hard voor gelobbyd nog, zeker toen bleek dat Radio 2 de verkeerde keuze maakte. Gelukkig hebben ze goed geluisterd naar de fans
Kunnen ze dan ook lobby'en voor de albumversie van Autobahn?quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jaaa eindelijk![]()
Daar werd vorig jaar op Twitter hard voor gelobbyd nog, zeker toen bleek dat Radio 2 de verkeerde keuze maakte. Gelukkig hebben ze goed geluisterd naar de fans
Die is ziek, laat maar lekker slapen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:19 schreef PzKpfw het volgende:
Ik wacht nog altijd op de bloemkolen van ok01
Ze worden klaargemaaktquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:19 schreef PzKpfw het volgende:
Ik wacht nog altijd op de bloemkolen van ok01
Oh ik dacht altijd dat het andersom gingquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:19 schreef ok01 het volgende:
Nooit gedacht dat ik klaar zou komen van jodelen
De andere B&A-klassieker.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:18 schreef Strani het volgende:
Ja ik had dus dit jaar voor het eerst op Sylvia van Focus gestemd want dat liedje hoorde ik altijd in de Top 2000. Staat het er nu niet in
31 dec 5-6 's ochtendsquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:19 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
177, zal wel middenin de nacht zijn?
Dank je! Het verhaal wordt nu een beetje ondergeschoven omdat er al genoeg om de 'kick me kike me/jew me, sue me'-opname te doen was, maar ook de clip werd teruggeroepen. Versie 1 heeft ooit op YouTube gestaan maar is al jaren pleite. Helaas.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Leuk om dit soort behind the scenes dingen af en toe te lezen
Meestal welquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh ik dacht altijd dat het andersom ging
maf zequote:Op vrijdag 29 december 2023 00:20 schreef Isorden het volgende:
Nou dat was em voor nu voor mij. ik ga maffen...
morgen nog aan die arbeit.
trustequote:Op vrijdag 29 december 2023 00:20 schreef Isorden het volgende:
quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:20 schreef Isorden het volgende:
nog een paar uurtjes en dan kun je vrijuit luisteren, succesquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:20 schreef Isorden het volgende:
Truste!quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:20 schreef Isorden het volgende:
De tijd dat ik mijn wekker voor dat soort fratsen zette is al wel een tijdje achter me.quote:
Guten Nacht Isorden!quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:20 schreef Isorden het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet bij dit liedje op de een of andere manier altijd aan Marieke van Ginniken uit Idols denken
trusten!quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:20 schreef Isorden het volgende:
Sleep well Isordenquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:20 schreef Isorden het volgende:
Wat heb je nodig van ons?quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:21 schreef ok01 het volgende:
Ik ben ook aardig moe, maar ik zie dat er vanavond mooie nummers nog komen
Jullie zullen me maar wakker moeten houden
Aangeprezen door Paul King van MTV?quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
En dan nu infomercial-genot van Dusty
Deze zat altijd in van die albumcompilatie-infomercials van TV Shop en Time Life
Straks komt Sabotage. Dan wil ik de 'WHY' wel in je oren schreeuwen?quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:21 schreef ok01 het volgende:
Ik ben ook aardig moe, maar ik zie dat er vanavond mooie nummers nog komen
Jullie zullen me maar wakker moeten houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |