Een verslavend nummer.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:16 schreef peaceman het volgende:
Veel liefhebbers van Lay all your love on me hier
Paar goede singles, maar daar blijft het voor mij bij.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:16 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind Off the wall de beste in alles
Baasman weet!quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:17 schreef MTheBassman het volgende:
Jan Akkerman![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die liveversie waar ze nog sneller spelen is toch wel leuker.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:17 schreef MTheBassman het volgende:
Jan Akkerman![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja die is geniaalquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:17 schreef MTheBassman het volgende:
Jan Akkerman![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk om dit soort behind the scenes dingen af en toe te lezenquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
De historie rondom They don't care about us qua clips is ook bizar; er zijn DRIE montages gemaakt.
Versie 1 is een paar keer uitgezonden (prison-versie), gemonteetd met best wel wat heftige beelden van onder andere de demonstraties uit die tijd. Toen werd het nummer teruggeroepen, dus werd er een re-edit gemaakt van die prison-clip.
Half jaartje later werd de clip in Puerto Rico alsnog opgenomen, met grote drumband, een vrouw die uit het publiek op MJ afrende en hem begon te omhelzen en alles.
Jaaa eindelijkquote:Op donderdag 28 december 2023 23:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
177 All Too Well (10 Minute Version) Taylor Swift
Ja
De versie van Spike Lee van vorig(?) jaar vond ik ook sterk.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
De historie rondom They don't care about us qua clips is ook bizar; er zijn DRIE montages gemaakt.
Versie 1 is een paar keer uitgezonden (prison-versie), gemonteetd met best wel wat heftige beelden van onder andere de demonstraties uit die tijd. Toen werd het nummer teruggeroepen, dus werd er een re-edit gemaakt van die prison-clip.
Half jaartje later werd de clip in Puerto Rico alsnog opgenomen, met grote drumband, een vrouw die uit het publiek op MJ afrende en hem begon te omhelzen en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |