quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fool's Overture opYikes jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fool's Overture opHet verschil is nog maar 13 plekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Truste!quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welterusten, amigos!
[ afbeelding ]
Truste Noobquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welterusten, amigos!
[ afbeelding ]
wel een echt wonderschoon afscheid. kan dat nummer niet met droge ogen horen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:33 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vrees dat Now and Then hun afscheid is
Doen ze niet meer. Kunnen niet meer brengen wat ze willen, zeker Plant niet. Beter dan het pathetische wat ander 70s rockbands nog wel laten zien soms nu.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:33 schreef ok01 het volgende:
[..]
Met de zoon van John Bonham kan het nog wel voor een tour misschien
Kyuss.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:32 schreef ok01 het volgende:
Daarover gesproken:
Als jullie een band weer bij elkaar kon krijgen, welke zou dat zijn?
quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welterusten, amigos!
[ afbeelding ]
Hind weet ik ook nog!!quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dewi!
Left of Center is een goed nummer.
Now and Then op 667 is toch wel een gevalletje collectieve verstandsverbijstering.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:33 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vrees dat Now and Then hun afscheid is
Beetje hardhandig dit.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welterusten, amigos!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welterusten, amigos!
[ afbeelding ]
Ik heb hetzelfde, prachtig nummerquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel een echt wonderschoon afscheid. kan dat nummer niet met droge ogen horen.
Ik hoop ooit nog op een reünie van Dire Straits.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:32 schreef ok01 het volgende:
Daarover gesproken:
welnee. nog te laag wmb.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:34 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Now and Then op 667 is toch wel een gevalletje collectieve verstandsverbijstering.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welterusten, amigos!
[ afbeelding ]
Ook nog meegedaan aan ESF. Maar die vind ik dan weer weinig aan.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hind weet ik ook nog!!
Schiet me net te binnen
Dat is ook Idols 1 toch? Want na die 4 namen houdt het bij mij wel op.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hind weet ik ook nog!!
Schiet me net te binnen
Herman Brood and the Wild Romance in de eerste bezetting met Lademacherquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:32 schreef ok01 het volgende:
Daarover gesproken:
Ja dat is waar, ik denk ook dat hun O2 concert hun meest waardige afscheid isquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Doen ze niet meer. Kunnen niet meer brengen wat ze willen, zeker Plant niet. Beter dan het pathetische wat ander 70s rockbands nog wel laten zien soms nu.
O2 reunie concert was nog wel top
Led Zeppelin of CCRquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:32 schreef ok01 het volgende:
Daarover gesproken:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |