Tubular Bells is al afgelopen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer is echt wachten op het outro
Frans heeft ook wel echt een paar onnodig moeilijke dingen in die taal, de spelling om mee te beginnen. Spaans houdt alles zo veel simpeler. Mijn moeder zegt dat Italiaans ook moeilijker doet met bepaalde regels.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb frans op de middelbare ZSM laten vallen, wat een kut taal.
(lag ook aan de ruk manier van lesgeven van mn leraar destijds. die was nog van het ouderwets woordrijtjes stampen)
1578 Oxygene IV Jean Michel Jarrequote:Op vrijdag 29 december 2023 00:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Eerlijke vraag; staat Jean Michel Jarre nog in de lijst, eigenlijk?
Ik geloof, dat ik 1 Jean Michel Jarretelquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
Eerlijke vraag; staat Jean Michel Jarre nog in de lijst, eigenlijk?
Sommige nummers zijn wat eentonig.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Oké deze is toch wel heel mooi.
Eigenlijk geldt dat voor alles van de Dire Straits wel.
Ik kan alles van Dire Straits op zn minst prima hebben. Alleen Walk of Life vind ik minder.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Jaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon Bassie en Adriaan in de Top 2000. Als dat Friesche kutnummer erin kan, dan dit zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FTFYquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Oooh alleen Oxygene IV nog.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
1578 Oxygene IV Jean Michel Jarre
quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:06 schreef Gretzl het volgende:
Jullie herinneren je trouwens vast nog de succesvolle (Facebook)stemactie voor de Pokémon Theme Song die 2015 zo'n beetje alle kranten haalde: Hoe belandde Pokémon in de Top 2000? | NPO Radio 2 - nporadio2.nl
Wellicht is er volgend jaar een vergelijkbare actie te organiseren voor 1x Bassie & Adriaan in de Top 2000. Want wie is er niet opgegroeid met deze legendes? Wie is voor?
(Moeten we alleen nog wel bepalen welk B&A nummer het beste is)
[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Spanje
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Maar zelfs die zijn mooiquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Sommige nummers zijn wat eentonig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |