Ik kijk alvast reikhalzend uit naar vlak voor 2'en: Gaiaquote:
Ik was ergens een keer met spaans begonnen.... alleen al maanden niks gedaan... nieuwe jaar maar weer eens oppakkenquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:01 schreef MTheBassman het volgende:
het is net na twaalven, dan doe ik ook maar even duolingo
Een stuk beter dan voor mensen die het wel kunnen horenquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Tubular Bells voor doven en slechthorenden, hoe zou dat eruit zien?
is echt een leuke taal hoorquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik was ergens een keer met spaans begonnen.... alleen al maanden niks gedaan... nieuwe jaar maar weer eens oppakken
Die krijgen nog een trauma.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk dat ze dan gewoon dit topic te zien krijgen.
effe terugblikken he?quote:
Volgend jaar gewoon Bassie en Adriaan in de Top 2000. Als dat Friesche kutnummer erin kan, dan dit zeker.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hierbij mijn fave B&A nummer![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb frans op de middelbare ZSM laten vallen, wat een kut taal.quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
is echt een leuke taal hoor
Ik doe ook Frans en dat is al stukken minder.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer is echt wachten op het outro
Ja dat zeg ikquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer is echt wachten op het outro
1 2 3 is Uno Dos Tresquote:Op vrijdag 29 december 2023 00:02 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik was ergens een keer met spaans begonnen.... alleen al maanden niks gedaan... nieuwe jaar maar weer eens oppakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |