is dat een moderne trend of zo? Of meer interessantdoenerij?quote:Op donderdag 28 december 2023 22:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sinead O'Connor was ook moslim geworden.
Shuhada nogwat heette ze daarna.
Die inmiddels gewoon weer Cat Stevens heet geloof ikquote:
Ah oké. Ik kom er laatste jaren niet zo vaak meer, dus vandaar. In 2013 verhuisdquote:Op donderdag 28 december 2023 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee was voormalig gebouw van de belastingdienst, toen Raad voor de Kinderbescherming. Sinds medio 2019 zitten wij er.
Overtuigend jaquote:
Doolittle is een fantastisch album.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:26 schreef MTheBassman het volgende:
Pixies hoor ik eigenlijk alleen in de lijst
Als hij een kat heeft dan is dat Cat Stevens Catquote:Op donderdag 28 december 2023 22:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die inmiddels gewoon weer Cat Stevens heet geloof ik
dan kun je Doolittle op je lijst noteren!quote:Op donderdag 28 december 2023 22:26 schreef MTheBassman het volgende:
Als die Cat dan ook nog eens Cat heet is het helemaal verwarrend.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Als hij een kat heeft dan is dat Cat Stevens Cat
Op StuBru hoor ik dit wel regelmatig voorbij komenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:26 schreef MTheBassman het volgende:
Ik werk al sinds 1998 in Almelo. Eerst bij de rechtbank. Die weet je wel denk ik.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah oké. Ik kom er laatste jaren niet zo vaak meer, dus vandaar. In 2013 verhuisd
Dan mag je Doolittle luisteren (en eventueel nog nummers als Gigantic en Motorway to Roswell)quote:Op donderdag 28 december 2023 22:26 schreef MTheBassman het volgende:
het papiertje met notities raakt volquote:Op donderdag 28 december 2023 22:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Doolittle is een fantastisch album.
En als ie Parkinson krijgt is t Shakin'Stevensquote:Op donderdag 28 december 2023 22:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Als hij een kat heeft dan is dat Cat Stevens Cat
Doolittle ga jij fantastisch vindenquote:Op donderdag 28 december 2023 22:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het papiertje met notities raakt vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |